אז מי באמת מצביע למתמודדת האח הגדול ארבל קינן?

033030
דיירת "האח הגדול" ארבל קינן הצליחה להפתיע בשבועות האחרונים את צופי התוכנית שנדהמו לגלות שהיא מצליחה לשרוד ארבע הדחות ברצף ולהעיף מתמודדים חזקים יותר. אז מי באמת מצביע לארבל? חשיפת פורטל עומרי חיון.

דיירת "האח הגדול" ארבל קינן יודעת שההצבעות ל"האח הגדול" לא באמת משקפות את דעת הקהל. לפורטל עומרי חיון נודע שכמות ההצבעות ב-SMS לתוכנית ירדה ב-80 אחוז מאז העונה השנייה. מה שאומר שבכל הדחה יש פחות מ-100 אלף הצבעות לכל המתמודדים יחד. הסוכנת של ארבל קינן יודעת שפריים טיים ערוץ 2 זה עבודה לכל דבר. והקמפיין שהיא מרימה לה בכל העמדה להדחה הוא זה שמשאיר את ארבל בכל שבוע בבית.

vlcsnap-2016-01-10-23h13m10s5_c

אלינור שחר חתומה על הצלחות בינלאומיות, אפילו החברה של יהודה לוי שלומית מלכה השורדת וג'ני צ'רוו והדוגמנית דר זוזובסקי חתומות אצל שחר בסוכנות. גם יאנה יוסף ואור דניאל משתתפות ב"האח הגדול" בעונות הקודמות חתומות בסכונות. בעונה השביעית של "האח הגדול" הגיעו אנשי ההפקה לארבל קינן דרך הסוכנות המדוברת.

אז מה זה אומר על הריאליטי? דעת הצופים לא בהכרח קובעת כבר. המשחק הישן של הצבעות SMS פחות עובדת בעידן החדש. ריאליטי הוא עבודה לכל דבר – השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים בהצבעות SMS מתורגמת לזמן מסך ארוך יותר בפריים טיים. אז אל תתפלאו שהמתמודדים שאתם אוהבים הולכים הבייתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן