"אתם מרמים, זה נגד חוקי הפורמט" קוקו מ"האח הגדול" נגד ההפקה

BB7_040116_0900_koko_c
משתתפת בריאליטי "האח הגדול" לא אוהבת חוסר צדק: קוקו אביסדריס יוצאת נגד ההפקה "לא שמעתי על דבר כזה, באף מדינה בה שודר האח הגדול זה פשוט רמאות וחוסר צדק אני רוצה לעזוב" האם ההדחה הערב תבוטל?

בהודעה דרמטית שפירסם אתמול "האח הגדול" לדיירים וכלי התקשורת אמר "אתמול נכנסתם לחלל הזמן להתחרות על החסינות בה זכתה קוקו". האח הגדול מודיע כי התגלתה טעות בתוצאות "אנחנו מודים בטעות, ורוצים להיות הוגנים עם לכולכם כל מי שכבר הצביע עבורכם, יקבל את כספו בחזרה" קוקו לא אהבה את השינוי ואמרה "אימא שלי תדע רק מחר שהיא בכל זאת צריכה להגיע"

בהמשך הערב ביקשה קוקו לעזוב את בית ואמרה "הפקה לא בסדר, לא שמעתי על דבר כזה בכל העונות של האח הגדול בארץ ובעולם" את רוב הקטעים ההפקה צינזרה אבל באחד מהם אמרה לדיירת תמר "אמרו לכולם בערוץ 2 שזכיתי שיצאתי מהדחה – אף אחד לא יודע שהייתה טעות, אני שונאת חוסר צדק זה לא בסדר" (צפו בתוצאות סקר ההדחה)

e02_02.800jpg

בשעות הלילה המשיכה הדיירת, קוקו אביסדריס להתלונן על ההפקה ואמרה "זה נגד חוקי הפורמט, זה רמאות המשפחה שלי לא יודעת, החברים שלי לא יודעים ומצביעים שרצו אולי להצביע לי ידעו רק מחר בשידור". לפורטל עומרי חיון נודע שבהפקת "האח הגדול" שוקלים לדחות את ההדחה הערב ליום שלישי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן