הרשת נגד טיטי, רון שובל ורון אלוף "אופי מכוער, תורידו את האף למטה"

33342
כוכבי "הישרדות" שבשבועות האחרונים זוכים לפרסום גדול בהרבה, מקבלים גם את הצד הפחות נעים של התהילה: הגולשים ברשת תוקפים בעקבות הפרקים האחרונים "גועל נפש של התנהגות. לא רואה את התוכנית, והיום במקרה צופה בה ופשוט מזועזעת. הצרחות של טיטי, רון ורון בלתי נסבלות. לא יאמן שזה מה שמשדרים בטלויזיה"

בפרק ששודר אתמול (שלישי) ב"הישרדות" מלכת היופי לשעבר, טיטי והאיש שאוהב לקרוא לעצמו רון אלוף והזמר מלא התרבות רון שובל מקבלים זעם גדול מאד ברשתות החברתיות. מאות תגובות נגד התנהגות של השלושה בריב עם מושיק גלאמין שחזר לריאליטי.

הגולשת נטלי כתבה "רון אלוף חי בסרט. מדבר על עצמו בגוף שלישי, חושב שהוא איזה אל יווני שכולם צריכים לסגוד לו" גולשת אחרת תקפה את טיטי וזכתה למאות תגובות "טיטי מלכת החוסר לב והנשמה. הישרדות עשתה לה רק רע. גילינו שבאמת בחרנו במלכת יופי הכי מכוערת שידעה ישראל"

1496340_1667429866861551_3746205972827193435_o

הגולשת שרון כתבה "אני מחכה ליום שיעיפו את הזמר רון שובל שיגיע כבר היום הזה ! מאז שהכרתי אותו בהישרדות גיליתי בן אדם רכלן, לכלכן, יהיר שחצן גאוותן שרואה אך ורק את עצמו בלבד!!! לא עושה כלום ושום דבר ורק נכנס בדנה המסכנה מימנו בלי שום סיבה וצוחק על כולם מהצד כמו שאומרים "הגמל לא מסתכל על הדבשת שלו"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן