מושיק גלאמין חושף "חוויתי אלימות, הומופביה, קללות ושנאה"

mm
מושיק גלאמין מ"הישרדות" חזר אתמול לריאליטי ואחרי גל השנאה שחטף בסיבוב הקודם לפני שהודח, הוא מפרסם סטטוס בפייסבוק על שנאה ואהבה "לפני חודש הרגשתי ממש רע, התבטאיות קשות ואלימות כאב לי" עוד מוסיף גלאמין "אל תאהבו אם אתם חייבים לשנא מישהו על חשבון זה"

גלאמין שחזר אתמול ל"הישרדות" במשימת הזומבים ועורר דאגה רבה למצבו לאחר שהשבט שלו זנח אותו במתחם הזומבי כותב בפייסבוק לפני מספר דקות פוסט מרגש על שנאה ואהבה למשתתפים בריאליטי:

"לפני חודש בערך הרגשתי ממש רע.זה קרה קצת אחרי שהשרדות עלה לאוויר אנשים ראו את התוכנית וכנראה שלא כולם השתגעו על הדמות שלי.. כל פעם שפתחתי את הפייסבוק או האינסטגרם (שלוש דקות בממוצע) קיבלתי גלים של שנאה שאף פעם לא חוויתי.. התבטאויות קשות ואלימות . קללות עקיצות דברים בוטים וביקורות כאלה ואחרות אנשים דאגו לרשום לי את זה על הדף הפרטי שלי בפייסבוק בתגובות באינסטגרם בדף העיסקי. ממש ישבו וכתבו הודעות ארוכות מנוסחות בשיא ההשתדלות כדי לפגוע בי להרוס לי להעליב אותי זאת לא הפעם הראשונה או השניה שאני מושך אליי אש"\

mosh_i

בהמשך חושף מושיק "כבר העזתי בעבר בשיא חוצפתי להעלות תמונה שלי מתנשק עם האהוב שלי.. וגם ביקרתי השנה באיזה בית ועשיתי סיור שלא כולם אהבו למזלי כמו תמיד היו גם דברים חיוביים שהאירו את השחור שקראתי.. ודווקא היום כשאני מקבל גל של אהבה עצום מכל מקום בעקבות האיחוד בהשרדות אני יודע שעכשיו במקומי שופטים אנשים מקללים אותם מעליבים ויורדים לחיהם ..רוצה לבקש מכם. אל תאהבו אם אתם חייבים לשנא מישהו על חשבון זה או אל תשנאו מישהו כדי לחזק את האהבה שלכם למישהו אחר. . אפשר לחיות גם בלי כל האנרגיה הזאת של שנאה.. זה לא תורם.. לא חייבים כל יום לשפד ולהשחיר מישהו ואפשר לכתוב דברים ולבקר אבל בשפה יפה. ולא פוגענית אלימה ומעליבה. זה בהחלט הטקסט הכי ארוך שכתבתי."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן