אביב גפן "הגענו למצב שבו שמאלן הוא בוגד"

79090
הזמר אביב גפן בראיון שפורסם איתו היום ב"ידיעות אחרונות": "איך הגענו למצב שבו שמאלן היא מילה ששקולה לבוגד, וקריאה כמו 'מוות לערבים' נשמעת בסדר גמור ליותר מדי אנשים?"

הזמר אביב גפן מצליח לעורר סערה בפייסבוק אחרי דברים שאמר הבוקר לעיתון ידיעות אחרונות "הישראלי החדש הוא לרוב בורגני, כמעט תמיד דואג לפני הכל לבית שלו ולנוחות שלו. אני לא חושב שזה תמיד היה ככה. מעבר לזה, די ויתרו פה על רעיון השלום. ממשלת נתניהו עשתה עבודה מדהימה בכך ששינתה את הלקסיקון. היום שמאלן בישראל היא מילה ששקולה לבוגד בעיני המון אנשים. לעומת זאת, קריאה כמו 'מוות לערבים' נשמעת בסדר גמור בעיני יותר מדי אנשים. כל משפט עם המילה 'שלום' נחשב למשהו הזוי, שאתה צריך להתנצל עליו".

1415184-18

עוד הוסיף גפן: "הרחוב נהיה הרבה יותר לאומני ומשיחי. אם אתה חילוני ולא מאמין בביאת המשיח, אתה בבעיה. היום נורא פופולרי להיות בימין. הם יותר אקטיביסטים, וחופש הביטוי הרי קיים רק בצד שלהם. גם מה שהולך ברשתות החברתיות, מקום שבו היית מצפה שהמידע יזרום מכל הכיוונים, משרת הרבה יותר את הימין. האחרונים שדיברו והשמיעו דעות אחרות בפומבי, אם זו אורנה בנאי או אחותי שירה, פשוט חטפו מטר השפלות, בזמן שעמיר בניון, אחד שאמר שבעיניו אובמה הוא כמו היטלר, מקבל חיבוק חם על במת הליכוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן