טרנסג'נדרים נגד גל אוחובסקי‎ "תתפטר"

001_27_68895af2_83e5_49f4_9061_39d32bd11b97
העיתונאי גל אוחובסקי שמשתתף בעונה החדשה של "גולסטאר" הוא גם נשיא ארגון נוער גאה (איגי) שהפך בימים האחרונים למוקד זעם עבור הקהילה הטרנסית בישראל "כשאתה אומר "הוא, היא" בטלוויזיה אתה צריך הרבה יותר מלהתנצל ולהתבאס בשביל לפצות על זה."

בקטע ששודר בתוכנית "גולסטאר" נראה גל אוחובסקי כשהוא תופס את צחי אשכנזי עם בחורה טרנסית. אבל בקטע עצמו אמר אוחובסקי לחבריו לתוכנית כי הוא תפס את אשכנזי עם "מישהו, מישהי" דבר שהצליח לעורר את זעמם של הגולשים שהפיצו את הקטע מהתוכנית ברשת ותקפו את אוחובסקי וקראו לו להתפטר.

לסערה החדשה הגיב גל אוחובסקי בפייסבוק וכתב "אני מבקש להתנצל בפני הקהילה הטרנסית על הקטע ששודר בגולסטאר. בזמן הצילומים, כשהבנתי מה קורה, עשיתי ככל יכולתי כדי שהמפגש בין צחי לטרנסית לא יצא טרנסופובי. אבל בדיעבד אני מבין שהייתי צריך להיות הרבה יותר תקיף. כמובן שהקטע ערוך ובקטע המקורי אני מסביר באריכות שאני מקווה שלא תהיה כאן טרנסופוביה. אבל צודק אלישע, שהגיע הזמן להוציא מהארון את העובדה שגברים סטרייטים רבים נמשכים לטרנסיות. זה לא בושה, להפך. ואולי זה הזמן וזאת ההזדמנות לתת לזה זרקור. וצודק מי שאומר שהניסוח "הוא, היא" הוא גרוע מאוד. נשים טרנסיות הן נשים לכל דבר. אני מאמין בזה בכל ליבי."

eeet

עוד כתב "זה מבאס אותי מאוד, שדווקא בשנה שבה הקהילה הטרנסית כל כך בולטת ומתחזקת, והקבוצות של בל אגם וסקאי ריקון באיגי מלאות, אני שותף לקטע כזה בתוכנית טלוויזיה. אני אנסה לחשוב במשך היום על דרך לרתום את התכנית ואנשיה למעשה חיובי, אולי כהמשך לקמפיין נגד הומופוביה ולדאוג שאולי בסוף יצא מזה משהו טוב. אני באמת מתנצל, בפני כל מי שנפגעו, ואנסה להפוך את האפיזודה הזאת למשהו עם סוף חיובי."

הגולשים לא התרגשו מההתנצלות של אוחובסקי והמשיכו לתקוף, הגולש אלירן כתב "בתור בוגר של איגי – אני מתבייש. לא יצא טרנספובי? ״מישהו, מישהי״. אתה צריך להתבייש. ההתנצלות שלך כאן תגיע לחלק מהלהט״בים שעוקבים אחריך או שיכנסו לפרופיל שלך כדי להבין מה קרה שם, אבל מה עם אותם בני הנוער והאנשים לא עוקבים אחריך, שיראו את הפרק וירגישו כי זה לגיטימי לקרוא לטרנסית בלשון זכר ולהתנהג בצורה כזו… מביש מביש מביש."

מנגד כתב לו מפיק חיי הלילה של הקהילה הגאה, שמעון שירזי "בתור החלוץ המרכזי שעמל שנים לקהילה ועומל. הכל בסדר . אוהבים אותך !!"

אישה טרנסית היא אישה. לא דבר שיש להתנסות בו, לא מישהו-מישהי, ולא בחור נחמד.כמות הלהטבופוביה בתוכנית וכמות הטרנספוביה בס…

Posted by Gil Amir on Thursday, 8 October 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן