סער שינפיין נגד אורלי וילנאי "אילו היו אלו הילדים שלך, לא היית נותנת למחבלת כדור בראש?"

maxresdefault
הצמד אורלי וגיא קיבלו בימים האחרונים איומים לחייהם בגלל ראיון עם חבר הכנסת ינון מגל. פליט "האח הגדול" סער שינפיין יוצא למתקפה נגד אורלי וילנאי "יושבת באולפן הממוזג, אילו היו אלו הילדים שלך, בקרבת המחבלת הזו שהניפה סכין גם היית מעדיפה לעצור אותה במקום לתת לה כדור בראש?"

אירועי הטרור בישראל הביאו לאיומים על חייהם של מגשי תוכנית הבוקר אורלי וגיא "רק הבוקר קיבלנו טלפון שמאיים עלינו ועל ילדינו, אלא אם נצעק בשידור 'מוות לערבים". הסיבה: ראיון עם חבר הכנסת ינון מגל שאמר שצריך לתקוע כדור בראש לכל מחבל. בתגובה אורלי וגיא הזדעזעו מהקריאה וצופים זעמו.

משתתף "האח הגדול" סער שינפיין החליט לתוקף את הצמד בדף הפייסבוק שלו "אורלי יושבת באולפן הממוזג בגבעתיים ומזדעזעת מאמירתו של ינון מגל, שצריך לתקוע כדור בראש של מחבלת שמחזיקה סכין בידה ומאיימת ליטול חיים של אנשים חפים מפשע. אח"כ היא נהיית מומחית למודיעין ומסבירה לינון מגל (ששירת בסיירת מטכל) שעדיף לעצור את המחבלת לצורכי מודיעין, ועל מנת להבין מהו פרופיל של מחבלת."

113553

שינפיין הוסיף "אח"כ מצטרף אליה גיא, ושניהם ביחד נכנסים בינון מגל בשאלות ובאמירות חסרות כל קשר, שתוכנן וסגנונן מסגיר את העובדה שכל מטרת הזמנתו של ינון מגל לאולפן, היתה להיכנס בו ולהביע את דעותיהם. אני רק שאלה: אורלי יקרה, אילו היו אלו הילדים שלך, בקרבת המחבלת הזו, באותו רגע שבו היא מניפה את הסכין, האם גם אז היית חושבת שעדיף לנסות לעצור אותה במקום לירות לה כדור בראש? או שזו דעתך רק מהאולפן הממוזג והמאובטח?"

עוד רשם "אני מציע שתעשי כתבת תחקיר על מנגנון ההסתה המשומן הפלסטיני. אה, אבל אז את תגלי מה גורם לאימא לילדים, סטודנטית להנדסה, לקום ולרצוח יהודים (לדעתי את כבר יודעת), ואת זה את הרי לא תציגי. מישהו אמר תקשורת שמאלנית שמפלגת את העם?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן