תיק איפור של יובל המבולבל פגע בראשה של מיכל הקטנה

מ1
דרמה בעולם הילדים: מיכל הקטנה נפצעה מתיק איפור של יובל המבולבל שנפל ופגע בראשה של כוכבת הילדים. העסק נרגע שבעלה ניר הגיע למקום.

מפגש כוכבי הבידור של ישראל התקיים בסוף השבוע במועדון התיאטרון ביפו- שם התקיים אירוע השקת הפקות חנוכה של חברת מ"מ הפקות: הקוסם והדרקון המתוק שלי 2. אותו כתב אורי פסטר ובו מככבים השנה טוביה צפיר, ישראל קטורזה, טל מוסרי, שיר מורנו, תובל שפיר, רוני ששון ורוני דלומי שנכנסה לנעליה של מיכל ינאי בתפקיד דורותי.

במהלך החזרות למופע רגע לפני הפרזנטציה נפל תיק האיפור של יובל המבולבל על הראש של מיכל הקטנה. לפי מקרובים למיכל הקטנה היא נלחצה ובכתה וכמעט התעלפה עד שבעלה ניר הגיע למקום והרגיע אותה. אבל אל דאגה שלומה כרגע טוב פלוס פלסטר על המצח וכמה ימי מנוחה.

ילדיו של יובל נשארו בבית אחרי שרעייתו של יובל חששה להוציא אותם "בגלל המצב הנוכחי הרגיש אשתי לא לקחה סיכון ונשארה איתם בבית", אמר שם טוב.

12141765_10207561429464274_9040922496017298378_n

שיר מורנו המגלמת במחזמר את המכשמשה (מכשפה), תינשא השבוע לבחיר ליבה אורן מאור. מורנו סיפרה כי אחותה טלי מורנו היתה אמורה להגיע לפרזנטציה יחד עם בנה גיא אבל לאור עדכוני האקטואליה והמצב הביטחוני היא מבלה את היום באולפן חדשות 10- בהכנות לקראת המהדורה של ליל שישי אותה היא מגישה. כשנשאלה לגבי ההתרגשות לקראת החתונה אמרה מורנו הצעירה כי היא עדיין לא הגיעה להתעסק בזה "כל עוד אני צריכה לעלות על הבמה לצד טוביה צפיר וקטורזה". חבריה לקוסם יתייצבו בהרכב מלא בחתונה.

מי 4

מי 2

צילומים: רפי דלויה, אביב חופי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן