למה אייל גולן ביקש סליחה מהמעריצים?

11821320_950759244982624_1673993363_n

את החג הוא העביר בעיר אומן הרחוקה שבאוקריאנה, כדי לבקר בקברו של רבי נחמן מברסלב, כשהוא מתפלל ובעיקר מבקש סליחה מאלוהים (נראה לנו שיש לו הרבה על מה לבקש), ואחרי שהוא חזר מהחופשה – הוא מבקש סליחה גם מהמעריצים שלו, אייל גולן – כמובן.

את שבע השנים האחרונות הוא בילה באומן בערב ראש השנה, וגם השנה הוא עשה את זה, אבל מוקדם יותר מהרגיל. כי את החג הוא העביר יחד עם ילדיו אלין וליאם. גולן, שחזר ממש לא מזמן מאומן, העלה את הפוסט הבא היום (ראשון) בעמוד האינסטגרם שלו, וביקש סליחה מהמעריצים:

אייל גולן באומן
אייל גולן באומן

"שלום לכל החברים ולכל הקהל המדהים שלי. אז אחרי שעבר החג וחזרתי לארץ אני יכול לכתוב לכם. תודה רבה לכולכם על האהבה הבלתי נגמרת , על התמיכה הבלתי פוסקת, על זה שאתם מגיעים לכל הופעה , רוכשים, רוכשים את הדיסקים ומצביעים ומנצחים ביחד איתי כל מצעד או בכל דבר שאני מתמודד. אני שוב חוזר ואומר הפרסים האלה הם שלכם בדיוק כמו שהם שלי. אני יודע שחלקכם מתבאסים ממני לפעמים כשאני לא עונה או כמו הפעם הזו שלא כתבתי פוסט תודה עד עכשיו. אז תבינו שאני לא מתעלם ולא לוקח כמובן מאליו את הנתינה שלכם. הייתי באומן בחג ולא היה אפשר להשתמש בטלפון ואז לונדון אז חיכיתי לחזור לארץ ולכתוב לכם את תודתי הענקית ולהגיד לכולכם שנה טובה ומבורכת שנה של אושר שמחות ובריאות וכמובן שנה של מוסיקה טובה. גמר חתימה טובה לכם אהובים שלי", כותב גולן.

סולחים לו?
סולחים לו?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן