טום קשתי ומאירי שמש מדגמנים על תצוגת האופנה של דורין סגול

Or Ghefen (29)

אתמול (רביעי) התקיימה בגני יהושוע בתל אביב תצוגת האופנה של המעצבת דורין סגול, כל הסלבס הגיעו לדגמן בהתנדבות מלאה, למען עמותה איתה סגול משתפת פעולה, מצאנו שם בין היתר את טום קשתי, רותם כהן, שאולי בדישי ואליעד נחום.

אמש (רביעי) בערב נערך אירוע התרמה חגיגי למען אפילפסיה של עמותת "גן עדן בסגול" שהתקיים ב"אמפי וואהל" בגני יהושוע בתל אביב. את האירוע פתחה תצוגת אופנה של מעצבת האופנה דורין סגול, בצבעי סגול כצבע העמותה והמחלה, כאשר בין הדוגמנים התגייסו גם סלבס לדגמן, למען הערב ודיגמנו בהתנדבות מכל הלב.

סגול הפיקה את התצוגה המרשימה, כאשר ליאור בעלה התייצב לצידה ויחד הציגו אופנה במיטבה, בצבעי סגול במיוחד לאירוע. ניתן היה לראות על המסלול את מאירי שמש ("המירוץ למיליון"), טום קשתי, לירן שטראובר( גולסטאר, "הוט") שדיגמן לראשונה בחייו יחד עם בנו ניל.

עוד התגייסו למען הערב ולקחו חלק: רותם כהן, אליעד נחום, שאולי בדישי, "האולטראס", קפה שחור חזק. וכמו כן, דורון מירן, כוכב גולסטאר.

האירוע התקיים לזכרה של עדן טבריה ז"ל שנפטרה ממחלת האפילפסיה עקב רשלנות רפואית, בעקבות הסיפור הוקמה העמותה "גן עדן בסגול", מי שהקים את העמותה היה אחיה יניב טבריה.

צילומים: אור גפן.

Or Ghefen (40) Or Ghefen (35) דורין עם מאירי שמש טום קשתי ולירן שטראובר Or Ghefen (34) Or Ghefen (33) מאירי שמש המירוץ למיליון Or Ghefen (28) Or Ghefen (22) Or Ghefen (17) Or Ghefen (15) Or Ghefen (14) Or Ghefen (11) Or Ghefen (7) Or Ghefen (3)

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן