אדל בספלוב וה"איט גירלז" מדגמנות יחדיו על סט הצילומים

IMGL6327

הבוקר נפגשו ארבעת בנות ה"איט גירלז" על סט הצילומים לקמפיין אופנה חדש, הצילומים המשותפים איחדו מחדש בין הבנות, שנראה שהספיקו להתגעגע מאוד האחת אל השנייה, תפסנו כל אחת מהן לראיון.

ככה פותחים את השבוע: הבוקר (ראשון) הצטלמו כוכבות הדוקו – ריאליטי של HOT בידור ישראלי, "איט גירלז" עבור קולקציית קפסולה ייחודית לאתר האופנה 1item, והוכיחו לכולם שניתן להרכיב לוק שווה במיוחד במחיר מצחיק. ראשונות להגיע היו הרווקה הטרייה והנחשקת, אדל בספלוב, שרק סיימה את הצילומים לדוקו-ריאליטי הבא בכיכובה, "היחידה" והציגה תספורת חדשה לצד לוק דקיק במיוחד.

IMGL6423

ביחד עם אדל הגיע דנה זרמון, ששבה לארצנו הקטנטונת מטיול משפחתי באיטליה שתועד מכל כיוון ברשתות החברתיות. מיד אחריהן ובמראה שלא היה מאכזב אף בובת ברבי, נכנסה אל הסט קים אקאפי, שעסוקה לאחרונה בתחזוק מערכת היחסים עם בובת ברבי משלה, בן הזוג יוסי.

IMGL6116

באיחור אופנתי במיוחד ובלבוש מסגנון "סטריט", הגיעה הצלע הרביעית של החבורה אבישג נגר, שנראתה מעט תשושה מהסופ"ש הסוער בו בילתה עם חבריה בחוף מכמורת. הרביעייה הנוצצת החליפו תלבושות בקצב מסחרר, תוך כדי שהן מביעות את ההפתעה הגמורה מהמחיר הזול של הבגדים ודואגות לתעד את המאורע באינסטוש.

IMGL6264

רוני כהן, בעלת אתר 1item מספרת: ״הבאנו קולקציית קפסולה במיוחד לבנות, כזו שתהיה מספיק בסטייל כדי שהמחיר הזול לא ישחק תפקיד, ומסתבר שהצלחנו, הבנות עפות על הבגדים והמומות לגלות שאפשר להתלבש מהמם״.

IMGL6317

תפסנו את הבנות לכמה שאלות קצרות בין צילום לצילום, ראשונה הייתה אדל בספלוב. "אז איך זה לחזור שוב לחיקן של בנות ה"איט גירלז" אחרי צילומי "היחידה", התגעגעת? לא ראיתי את הבנות הרבה זמן, את החודש האחרון העברתי בצילומים סגורים ל"יחידה", היה כיף לי לפגוש את הבנות היום, הרבה זמן שלא נפגשנו ככה כולנו ביחד, יש לי המון פערים להשלים עם הבנות, ופשוט כיף לי להיות איתן ביחד, אנחנו הפכנו לחברות מיוחדות. את קים ודנה הכרתי עוד לפני ה"איט גירלז", אבל כל אחת מהן מהבנות הפכה לחברה אמיתית, אנחנו אוהבות ומפרגנות אחת לשניה מאוד. "המירוץ למיליון", "איט גירלז", "היחידה", מה הלאה? אכן אני עובדת קשה מאוד, אני רוצה ללכת ללמוד אופנה – וזה הבא בתור מבחינתי, אני רוצה לעבור קורסים של אופנה לפתוח עסק שקשור גם לבגדים שהם לא הכי יקרים בעולם, אני מאוד רוצה להמשיך עם הקריירה שלי ויש עוד כמה הצעות חדשות שאני בוחנת אותם בימים אלו". אני מאמינה שחשוב ללמוד את התחום הזה, צריך שיהיה לך תואר לדעתי, תמיד אהבתי אופנה, תמיד התעסקתי סביב זה, אני קוראת מגזינים כל היום, גולשת באתרי אופנה. מה המילה הראשונה לך בראש כשאני אומר "אופנה"? בגדים, כמובן. אדל עוד 10 שנים מהיום? ילדים, משפחה לגמרי, ומשלבת קריירה במקביל, אין מצב שאני יושבת בבית רק עם הילדים, אין חיה כזאת, הכל אפשרי.

IMGL6144
אדל בספלוב

בדיוק באמצע השלוק הראשון עם הקפה והבורקס (כן, בורקס) של הבוקר תפסנו גם את דנה זרמון לכמה שאלות, מה זה איט גירלז בשבילך? איט גירלז זו חוויה אדירה בשבילי, זה פעם ראשונה שלי בסוג של דבר כזה, התחלתי לעסוק באופנה וסטיילינג וזה פשוט הגיע תוך כדי, אני ללא ספק רואה את עצמי ממשיכה בכל העולם הזה וזו הייתה המטרה, שבנות יחשפו לאופנה, ושזה לא יהיה משהו שהוא בלתי מושג, הטיפ הראשון שלי למי שרוצה להיכנס לתחום האופנה, קודם כל אני מציעה לפתח עור של פיל, ככל שהחשיפה עולה ככה התגובות הרעות עולות, לאנשים יש תמיד מה להגיד. קוראת טוקבקים? לא קוראת. אבל כשזה מגיע אליי לאינסטגרם הפרטי שלי אין דרך להתעלם מזה, אני מאוד מנסה לא לקחת ללב תגובות רעות למרות שזה מאוד קשה, אז אני לוקחת ללב. אני אתקן את עצמי, אני ללא ספקת לוקחת ללב. הרבה פעמים אני מוחקת תגובות רעות ואלימות, אם זה משהו שאפשר להסביר אני מסבירה, אבל יש תגובות ילדותיות שפשוט אני מתעלמת מהן. עם כל דור המקלדת, שוכחים שיש מישהו בצד השני, ושזה פוגע. איך היה באיטליה? באיטליה הייתי בחופשה משפחתית, אבל גם שם בחנתי את האופנה, שבוע שלם של ניתוק מישראל, להרגיש קצת חו"ל, בפועל בדיעבד שחזרתי הבנתי שכיף מאוד לחזור, הרגשתי כאילו לא הייתי בישראל שנה. דנה עוד 10 שנים מהיום? אני מניחה שזוגיות ילדים ומשפחה, אבל זה לא העיקר. אני לא יודעת להגיד לך. אני רוצה להתקדם באופנה, אני עדיין לא יודע באיזה דרך, ואני מקווה שהדרך תוביל אותי, עד עכשיו לא תיכננתי את כל מה שקרה, וזה מפיק דברים חיוביים ללא ספק.

IMGL6354
דנה זרמון

באיחור אופנתי לא מבוטל הגיעה אבישג נגר לצילומים, אבל זה לא מנע מאיתנו לתפוס אותה לכמה שאלות, מה עושה בימים אלו? אני מקבלת הרבה הצעות, רק עכשיו סיימתי קמפיין ל"בלו ברד", יש לי עוד משהו גדול עם "אדידס", ו"וואנס", יש לי עוד חודש שבוע אופנה בלונדון, ואז שבוע אופנה באיטליה, ואז אולי גם את פריז. באיטליה יש לי פגישות ושיתופים פעולה חשובים. מה זה איט גירלז בשבילך? זה חברות אמיתית. לא זכורים לי רגעים של קנאה בין הבנות, אולי כמה וויכוחים שהצלחנו ללבן, זה הפך לחברות אמיתית. כל הבנות מתלבשות הורס, אני הכי מתחברת ללבוש של דנה זרמון, אני גם חושבת שאני ממש הצד השני שלה. למה דווקא אופנה? אני מגיעה מבית אומנותי, כולם מנגנים, אמא שלי מעצבת פנים, מגיל קטן מאוד ידעתי שאני רוצה ללמוד אופנה, לא ידעתי איך, אבל רציתי להביא את התבלין שלי לעולם, אחרי הצבא פתחתי בלוג בתחום ומשם זה תפס מימדים עצומים,  מה המילה הראשונה לך בראש כשאני אומר "אופנה"? ביטוי, חד משמעית. ומה עכשיו? בעיקר להמשיך לעשות את התוכן שאני עושה ואת מה שאני אוהבת, שהפלטפורמה שלי תתרחב ואני אצליח לגעת בכמה שיותר אנשים. החלום שלי זה להיות חלק מעיתון משפיע כמו "ווג", או משהו מאוד גדול בעולם, זו המטרה שלי ואני עוד אגיע אליה. מה ההמלצה שלך לבנות שרוצות את התחום? ייחודיות והכי חשוב להאמין בעצמך, אני עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לאן שהגעתי, רק חודשיים עבדתי כדי להקים את האתר שלי. גם ידע זה חשוב, לקרוא ולדעת ללמוד את המסביב, בשביל ליצור השראה לאנשים אחרים צריך פשוט ללמוד. או שעושים את זה עם תשוקה, או שלא עושים את זה בכלל, זה המוטו שלי.

IMGL6294
אבישג נגר

לא יכלנו לסיים בלי קים אקפאי, איך היחסים עם הבנות? את דנה ואדל הכרתי לפני, אבל כולן הפכו להיות חברות שלי, התאהבתי בהן אחת אחת, ככל שהימים עברו. אנחנו עדיין בקשר ועדיין חברות טובות, אני באופי שלי תמיד מפרגנת. מה עם טוקבקים? לא קוראת אותם, מעדיפה שלא. נדיר שאני זורקת מבט או שניים, בלי קשר אני לוקחת בחשבון שיש אנשים שלא יקבלו הרבה דברים שאני אומרת או עושה, אבל זה עולם דמוקרטי, יש כאלו שיאהבו ויש כאלה שלא, תמיד זה טוב לקחת דעות של אחרים, אני לא פוסלת ישר, זה יכול לפקוח לך את העיניים לפעמים, אבל גם אם אני לא מסכימה, מותר להם להגיד. למה אופנה? הבית שלי סבב תמיד סביב אופנה, והכל בזכות אבא שלי, שיש לו עסק טקסטיל, אני לא בטוחה שהייתי מגיעה לתחום הזה אם לא היה לי את אבא שלי, יכול להיות שהייתה אופציה אבל אי אפשר לדעת. מה המילה הראשונה לך בראש כשאני אומר "אופנה"?  סטייל, אישיות. לכל אחד מהבנות יש את הייחוד שלה, כל אחת מביאה את מי שהיא וזה מה שיפה פה.

IMGL6243
קים אקאפי

צילומים: אלי בוחבוט

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן