מנהליו האישיים של מושיק עפיה: "השקענו בו כסף רב והפסדנו עליו גם כסף"

image_i

כחודשיים לאחר זכייתו של מושיק עפיה במקום הראשון בגמר "האח הגדול", מנהליו האישיים ב"ליאם הפקות" עדיין מחכים למאות אלפים שקלים אותם לא קיבל עפיה, עקב חובות שהיו לו טרם כניסתו לבית "האח הגדול", וגם כיום חודשים לאחר שסיים את שהותו בבית המפורסם במדינה, אנשיו עדיין ממתינים לכספים, כל הפרטים.

לפני כחודשיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי בית המשפט קבע שהזמר המפורסם מושיק עפיה לא יוכל לקבל את הכסף איתו סגר בחוזה עם קשת לאור השתתפותו בעונת ה-VIP הנוכחית של האח הגדול, וזאת לאור חובותיו וקריסתו הכלכלית. בדיוק כשציפה הזמר המפורסם מושיק עפיה (39) שיציאתו במקום הראשון מעונת ה-VIP של "האח הגדול" תציל אותו מהחובות הכלכליים הרבים שיש לו, נראה שהכל מסתבך ואת מאה אלף השקלים שמעריכים שהיה אמור עפיה לקבל לאור השתתפותו בתכנית, צפויים ללכת לתשלום לעיקולים שיש לו.

11419826_865202006850416_1055171624_n

עפיה שסבוך בחובות רבים של כ-2 מיליון שקלים, נמצא תחת צו כונס נכסים. נגד עפיה יש כרגע צו עיכוב יציאה מהארץ, וחשבונו נחשב למוגבל באמצעים כשהוא יכול להשתמש במזומן בלבד. מלבד זאת, חשפנו גם כי ג'יפ הלקסוס, רכב היוקרה בו זכה הזמר המפורסם מושיק עפיה בגמר ה-VIP של "האח הגדול", לא יעבור אליו בשלב זה.

1494269215

בימים אלו חושפים אנשי "ליאם הפקות" כי נסיונות להגיע לפשרה שתאפשר לעפיה לקבל את הכסף עדיין לא צלחו, והדיון הבא בבית המשפט בנושא זה צפוי להיות רק במהלך חודש הבא, במהלך ספטמבר, לטענתם ההכנסות שלהם מעפיה עד ליהוקו לתכנית הסתכמו ב-210 אלף שקלים, וההוצאות עליו עד כה היו כחצי מיליון שקלים, כלומר כל עוד שכרו מוקפא, הם נותרים בהפסד עצום של כמה מאות אלפי שקלים. בני פרץ נכח גם הוא בדיון, והסביר שכשמדובר בקריירה של זמר – על הנושים לגלות סבלנות. הוא אפילו איים כי אם הבלאגן לא ייפתר בקרוב והכסף לא יגיע אליו, הוא ינתק את הקשרים עם עפיה – מה שבוודאי לא יעזור לנושים: "אני רוצה לחיות טוב, לא צריך את הצרות האלה", אומר פרץ.

בבקשה שהגישו לבית המשפט הוסיפו כי "ההשתתפות ב'אח הגדול' אינה נכס אלא דומה יותר להגרלה או למשחק מזל". הם סיפרו כי השקיעו בין היתר בעורכי דין ובאנשי שיווק, ושאף הקימו מעין "חמ"ל" סמסים ושלחו מסוקים לבית האח כדי לעודד אותו: "נלחמנו על שמו ותדמיתו, תקשורתית וציבורית, כדי שיתקדם בתוכנית".

(כך נחשף הבוקר אצל הכתב רן בוקר באתר 'Ynet').

ללא שם

לפני כשנה נכנס עפיה לפשיטת רגל בעקבות קריסה כלכלית שלו כך אמר מושיק בתעודת הזהות שלו לפני כניסתו לבית האח הגדול: "הייתי קונה כמעט כל מה שאני רוצה, הייתי מחליף כל ארבעה-חמישה חודשים רכב. קניתי כל מה שרציתי – יהלומים, תכשיטים, דירות, ריהוט, לא הייתי עושה חשבון לכלום. הייתי יורד עם חברים לאילת והייתי משלם את הכל. ככה נגמר הכסף. הקריירה לא תמיד בשיא, אתה מוצא את עצמך בתקופה פחות טובה, סוג של מערבולת. אני אחד כזה שלא שומר כסף בצד. לאט לאט אתה מתחיל להילחץ. אתה מתחיל להבין את המציאות. מתחיל להבין את החיים האמיתיים".

IMG_Or-Ghefen-6
צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן