צפו: קים קרדשיאן בתמונות הירוניות ללא בגדים וללא פילטרים

insta32423423_x5

ההריונית לבית משפחת קרדשיאן החליטה לתפוס יוזמה ולענות לכל הטענות ברשת כנגדה בדבר העובדה שהיא משפרת ומעבירה בפוטושופ את תמונות ההיריון שלה, אז היא העלתה לאיסנטגרם תמונה חדשה שלה – ללא בגדים, וללא פילטרים, ובכך היא טוענת, זו אני. "כל היריון הוא שונה מהאחר, אני למדתי לאהוב את הגוף שלי בכל שלב ושלב, אני הולכת לגדול עוד יותר וגם זה יפייפה, לא אכפת לי מהשמועות, למדתי לאהוב את הגוף שלי", כותבת קרדשיאן.

הפעם היא מגיבה: נראה שלקרדשיאן נמאס מהשמועות שיש עליה, מה לא טענו עליה שהיא משתמשת באם פונדקאית, שהיא מרטשת תמונות שלה בפוטו שופ, שהיא מזייפת היריון, שהיא רזה מדי. אז היא החליטה להעלות תמונה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, כשהיא מעלה תמונה סנסציונית וללא בגדים בה היא טוענת זו אני, ללא פילטרים.

kimkpre2_g

"קודם הם אמרו שאני מזייפת את זה כי אני רזה מדי, עכשיו הם אומרים שאני מזייפת את זה כי אני גדולה מדי, יש ימים שאני מצטלמת לפני שאני אוכלת ונראית קטנה יותר, יש ימים שאני אחרי האוכל ונראית גדולה יותר. הכל חלק מהעניין", כותבת הקרדשיאנית לגולשים לצד התמונה שפירסמה באינסטגרם.

kimkpre_g

בתמונות נוספות מוסיפה קרדשיאן וכותבת: "אני חושבת שכולכם מכירים אותי מספיק לדעת שהייתי מתעדת את התהליך אם הייתי לוקחת פונדקאית. כל גוף הוא שונה, כל היריון הוא שונה מהאחר, אני למדתי לאהוב את הגוף שלי בכל שלב ושלב, אני הולכת לגדול עוד יותר וגם זה יפייפה, אני התברכתי להיות בהיריון ועוד יותר בורכתי שאין לי רעלת היריון עד כה, עד כמה שידוע לי, כך שאין לי בעיית נפיחות הפעם, אומרים גם שבהיריון עם בן הגוף שונה מאשר בהיריון עם בת. אבל זה ממש לא משנה מה נכון, אני אסירת תודה ל-ה' על הנס הזה ולא חשוב מה אומרות השמועות והתגובות שאתם זורקים לעברי, הפעם הן באמת לא משפיעות עליי".

1643581-5

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן