אז כמה תרוויח קורל סימנוביץ' על הקמפיין החדש?

Adika צילום  דנה  קרן.

קורל סימנוביץ' בת ה-23, בתו של איש העסקים רוני סימנוביץ' והבת החורגת של פנינה רוזנבלום נבחרה להיות דוגמנית הבית של "Adika" אתר קניות ישראלי, כמה היא צפויה להרוויח מכל העסק הזה? כ- 100 אלף שקלים חדשים.

קורל סימנוביץ', ביתה החורגת של פנינה רוזנבלום מנישואיה לאיש העסקים רוני סימנוביץ', בת ה- 23 מתל אביב היא דוגמנית וסטודנטית לעיצוב אופנה. סימנוביץ' החלה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות כדוגמנית הבית באתר "Adika" כשעוד היה בחיתוליו. מאז הצטלמה ל"פלפל", "פוקס" "גו אנדר" "דלתא" ולמספר קמפיינים בחברות נוספות בחוץ לארץ.

Adika צילום דנה  קרן. (1)

היום כשהיא נמצאת בעיקר על קו תל אביב – ברצלונה, בעקבות הזוגיות הצמודה עם סרג'י רוברטו, כדורגלן בקבוצת הכדורגל ברצלונה, סוגרת סימנוביץ' מעגל וחוזרת בתור דוגמנית הבית והפנים של אתר שופינג המצליח בישראל "Adika".

Adika צילום דנה קרן (2)

ביומיים האחרונים הצטלמה קורל לקמפיין החדש ובסיומו נסעה ישר לשדה התעופה ומשם בטיסה ראשונה לברצלונה כדי לא לפספס את המשחק הראשון העונה בין ברצלונה נגד רומא. סרג'י רוברטו ומשפחתו ביקרו לאחרונה בארץ בביקור חשאי קצרצר, סימנוביץ' דאגה לאירוח המושלם ולקחה אותם לכל המקומות החשובים.

Adika צילום דנה קרן (4) (1)

מנכ"ל החברה מסר בתגובה: "אנו שמחים מחזרתה של קורל כדוגמנית הבית שלנו. קורל מייצגת נאמנה את הוויב הצעיר, הדינאמי והרענן שאנו מקפידים לשמר. קורל התחילה איתנו את הדרך ושמחנו לראות אותה מתפתחת ומצליחה לאורך השנים וכעת אנו מברכים על הצטרפותה המחודשת כדוגמנית הבית ובטוחים כי נמשיך להתפתח יחד כפי שעשינו בעבר".

צילומים: דנה קרן.

Adika צילום דנה קרן (3) (1) Adika צילום דנה קרן. קורל סימנוביץ וסרג'י רוברטו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן