הלם: למה טהוניה רובל פרשה מצילומים "היחידה" ?

טהונייה_רובל-G

קצת יותר משבועיים לתחילת צילומי תכנית הריאליטי החדשה "היחידה", מחליטה רשמית טהוניה רובל, זוכת "האח הגדול" לשעבר, לעזוב את סט הצילומים, ואף לא מהססת לטרוק אחרי את הדלת, שואלים את עצמכם למה? יצאנו לבדוק, כל הפרטים.

קצת יותר משבועיים עברו מאז החלו צילומי הדוקו- ריאליטי החדש של "הוט", "היחידה", אז מה קרה שם בבסיס הצבאי הזה שטהוניה רובל החליטה לפרוש בשיא ולוותר על המשך התפקיד? מקורות יודעי דבר סיפרו לפורטל עומרי חיון שמדובר בוויכוח לא קל שמתנהל בימים אלו בין רובל לבין עדי שילון.

רובל וחבריה ליחידה
רובל וחבריה ליחידה.

היא לא מפסיקה לספק לנו כותרות, לפני כשבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על המעצר של אושר אלפסי, בן זוגה של טהוניה, ועל היעלמותה של רובל רגעים ספורים אחרי שאלפסי, בן זוגה נעצר על ידי המשטרה. בדיוק באותם ימים נעלמה הדוגמנית רובל מהשטח ומצילומים רבים, ושמועות שצצו בקרב מקורבים לזוג טענו על פרידה וכי הזוגיות נגמרה עוד לפני מעצרו של אלפסי. אלא שנכון להיום, נראה שהזוג ממשיכים לדגמן זוגיות אוהבת, ופרשת הסמים לגמרי מאחוריהם.

יפה לך מדים.
יפה לך מדים.

לפני כשבועיים הצטרפה רובל לבסיס סגור ביחד עם סלבס נוספים כמו אורנה דץ, רמי קליינשטיין עדי שילון, ואדל בספלוב הכל למשך 30 ימים סגורים לחלוטין, במסגרת תכנית ריאליטי צבאית חדשה שצפויה לעלות בקרוב על המסך של כולנו. אבל אם חשבתם ששם זה נגמר, סביר להניח שטעיתם, היות ועדי שילון וטהוניה רובל לא בדיוק הסתדרו, וכבר מכניסתם המשותפת לתכנית נראה שזוג הבנות לא הפסיקו להתווכח ולריב, עד שקרה הפיצוץ.

11349420_646156835521509_1368649081_n

אתמול (רביעי) במהלך וויכוח לוהט בין שילון לרובל, החליטה רובל לארוז מזוודה, לוותר על המשך הצילומים, ולעזוב את "היחידה" לאלתר. טהוניה שלא הצליחה לשאת יותר את הנוכחות של שילון החליטה לעזוב בזעם רב. לנו רק נותר לגלות – איך יתקדמו העניינים? והאם רובל תחזור לצילומים? נמשיך לעדכן.

ילח

צילום: אביב אברמוב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן