נירו לוי מגיש תביעה כנגד אילן רבינוביץ': "חשף פרטים רפואיים אישיים"

040577

נירו לוי, יוצא עונת ה-VIP של "האח הגדול" והזוכה במקום השני מתכנן כתב תביעה חריף בימים אלו כנגד הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ', הסיבה: פירסום מכתב עם פרטים חסויים, המפרים את חיסונו הרפואי של נירו לוי, כל הפרטים.

הכתבת ליאורה מ"מעריב" חשפה אמש (שלישי) כי במסדרונות הזכיינית "קשת" מסתובבת בימים אלו שמועה חריפה לפיה נירו לוי, שיצא לא מזמן מעונת ה-VIP של "האח הגדול", וזכה במקום השני מתכנן להגיש תביעה כנגד הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' על חשיפת פרטיו הרפואיים והאישיים.

להזכירכם, ימים ספורים לפני החשיפה לבית פרסם רבינוביץ' מכתב חריף עם פרטים חסויים על מצבו הרפואי של נירו לוי, כפי שחשפנו לכם כאן לראשונה באתר, "המשתתף סובל ממצוקה נפשית, לשקול מחדש התמודדותו באח הגדול", הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' עורר סערה בעונת ה-VIP של האח הגדול. במכתב שכתב לוועדת האתיקה של ההסתדרות הרפואית הוא טוען כי מתמודד בעונה סובל מהפרעת בריאות נפשית רעועה. ודרוש מהפקת התכנית להוציא אותו מהריאליטי.

1294767-18
ד"ר אילן רבינוביץ'

במכתב שכתב רבינוביץ' אמר "למיטב הבנתי, הובטחה לכאורה למטופל 'אספקת ג'וינטים' כחלק מאמצעי הפיתוי לכניסתו לבית" עוד מוסיף ואומר "המתמודד סיפר לי שהגיע לפת לחם, שהוא ממורמר מתמיד על התעשייה שלא מכירה בכישרונו, שהוא עצבני וכועס על קשת", במכתב המלא כותב הפסיכיאטר "על פניו אדם הנאלץ להשתמש בקנביס רפואי ועבר במשך שנים טיפול ותמיכה פסיכיאטריים, חשוף יותר מאחרים למשברים נפשיים בעקבות התנאים הסגורים בתוכנית".

באותה העת, נמסר מהפקת התכנית בתגובה: "הצוות המקצועי הרפואי מלווה את מתמודדי התכנית לאורך שהותם בבית האח. זאת לאחר תהליך קפדני שהתקיים טרום כניסתם. בעניינים רפואיים, ההפקה פועלת על פי הנחיות הצוות הרפואי תחת חיסיון רפואי מוחלט ובהתאם לכללי הרשות השניה".

המכתב הנ"ל, היכה גלים רבים ברשתות החברתיות ובתקשורת, וסחף עימו חרושת שמועות גדולה, מהסיבה ששמו של נירו לוי לא נחשף במכתב, אך מביני העניין הבינו טוב מאוד במי מדובר.

בימים אלו שוקד נירו לוי עם עורכי דינו על הגשת כתב התביעה. צפו במכתב המלא כפי שנשלח על ידי אילן רבינוביץ' בלינק הבא.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן