צפו: הנשיקה הלוהטת של טום באום

unnamed (1)

עדשת המצלמה תפסה את טום באום, יוצא "המירוץ למיליון" לשעבר מתנשק בלהט עם דוגמנית בינלאומית, האם באום נמשך גם לנשים? ואיך כל זה קשור לשוויון בין המינים? כל הפרטים.

אז לא, הוא עדיין לא נמשך לנשים, אפשר להירגע אבל מדובר בקמפיין של מותג תכשיטים ומעצבים EMBOSS שבו באום משתתף. החברה בחרה בבאום כפרזנטור הרשמי ל- 2016, כאשר הקמפיין עסק בשוויון בין המינים, מהחברה נמסר כי הבחירה בתום הייתה לאור העובדה שיש לו יכולות מאוד גבוהה לשנות את הלוקים שלו שינויים קיצוניים במיוחד כמו לדוגמא שינוי של הבעות פנים ויכולות משחק, וזו הסיבה העיקרית שבעצם בחרו בו.

unnamed

יחד איתו הצטלמה ולריה, דוגמנית בינלאומית כאשר שניהם יחד גילמו דמויות נשיות וגבריות, ודמויות קצה שונות, כותרת הקמפיין הייתה כולם שווים. בשלב מסוים בגלל כל הלהט וההתרגשות, טום מאוד התרגש (למרות שנראה שהוא רגיל להיות מול מצלמות), הוא ציין כי זו הגשמת חלום עבורו, "להיות פרזנטור זה מעלף אותי", מבחינתו זה לא היה מובן מאליו שבחרו בו כפרנזטור בייחוד לאור העובדה ש מותג השעונים מציג משהו מאוד גברי מחוספס, לקראת סופם של הצילומים, המצלמות תפסו בלהט בריקוד ונשיקה עם הדוגמנית שעל הסט, ואנחנו דאגנו לתעד לכם את זה.

צפו בקליפים:

https://www.youtube.com/watch?v=-gtTXWFkd_4

https://www.youtube.com/watch?v=kzaYsI1MorU&feature=youtu.be

1 2 3

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן