מכבים ונהנים: צביקה הדר, דנה פרידר, לי בירן ורינת גבאי על במה אחת

RAK_3092

תלבושות מושקעות ונוצצות, תפאורה מוקפדת מבחינה היסטורית, וכמובן מפורסמים שהולכים להציג את סיפורם של מרד המכבים. צביקה הדר, רינת גבאי, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ הולכים להעביר לנו את החנוכה הקרוב כמו שרק הם יודעים עם פחות סופגניות ויותר ערכים.

בחנוכה הקרוב צפויים הכוכבים צביקה הדר, רינת גבאי, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ לעלות על במה אחת ולהציג לנו את סיפור "מרד המכבים" ההיסטורי בהצגה לכל המשפחה.

את הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים מספרת יהודית האמיצה (רינת גבאי), ידידת המכבים. חייהם השלווים של היהודים במודיעין עומדים בפני סכנה גדולה. אנטיוכוס (צביקה הדר), המלך היווני החמדן, ואחותו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים עליהם גזרות קשות. המכבים הגיבורים, ובראשם יהודה (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים. האם יעמדו המעטים מול הרבים? האם תגבר הרוח על הכוח? את כל זה נגלה בחנוכה הקרוב.

אנחנו אמנם עדיין נמצאים בשיאם של חודשי הקיץ והחופש הגדול אבל בימים אלו ממש בהפקות חג החנוכה כבר דואגים לנו לימים של אחרי החום הגדול, המחזמר "המכבים" צפוי לרוץ במהלך כל ימי החנוכה בין ה- 5-13.12.15 בהיכל הספורט שבחולון.

RAK_3207
צילום: רונן אקרמן
RAK_3162
צילום: רונן אקרמן
RAK_3242
צילום: רונן אקרמן
_DNA1781
צילום: רונן אקרמן
_DNA1757
צילום: רונן אקרמן
RAK_3136
צילום: רונן אקרמן
RAK_3232
צילום: רונן אקרמן
_DNA1862
צילום: רונן אקרמן
_DNA1797
צילום: רונן אקרמן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן