מושיק עפיה בחובות על סך 1.8 מיליון שקל

456
מושיק עפיה חוזר: רגע אחרי שהגיש בקשה לפשיטת רגל הוא נכנסת אמש לבית "האח הגדול" עם חובות על סך מיליון ושמונה מאות אלף שקלים. עבור הכניסה שלו לבית קיבל עפייה 250 אלף ש'ח. הכסף אולי לא יסגור את החובות אבל הסיכוי לקאמבק גדול.

הזמר מושיק עפיה נכנס אתמול לבית "האח הגדול" בעונת ה-VIP וקיבל עבור הכניסה לפי גורמים בתעשייה סכום של – 250 אלף ש"ח. לפי נתונים שהתפרסמו בתקשורת עפיה בחובות שמסתכמים בכ-2 מיליון שקלים. גם בזמן שהוא מתועד בנווה אילן הוא נתון תחת צו כונס נכסים לעפיה יש אף צו עיכוב יציאה מהארץ והוא לא יכול להשתמש בכרטיס אשראי.

בצילומים להאח הגדול אמר עפיה "חלום מתוק' פשוט הפך את המדינה. היומן התחיל להתפוצץ בהופעות, הייתי עושה משהו כמו 35 הופעות בחודש – אז ברור שמגיע הכסף. הייתי קונה כמעט כל מה שאני רוצה, הייתי מחליף כל ארבעה-חמישה חודשים רכב. קניתי כל מה שרציתי – יהלומים, תכשיטים, דירות, ריהוט, לא הייתי עושה חשבון לכלום. הייתי יורד עם חבר'ה לאילת והייתי משלם את הכל. ככה נגמר הכסף."

999999999999

בהמשך חשף את הדרך לנפילה הכלכלית שלו "הקריירה לא תמיד בשיא, אתה מוצא את עצמך בתקופה פחות טובה, סוג של מערבולת. אני לא שמרתי כסף בצד. אתה מתחיל להילחץ. מתחיל להבין את המציאות. מתחיל להבין את החיים האמיתיים".

אז האם האח הגדול VIP תעשה את הקאמבק הגדול לזמר ותוציא אותו מהחובות?
עפיה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן