נחשפו: הדיירים החדשים בבית "האח הגדול VIP"

עונת ה-VIP של תכנית הריאליטי "האח הגדול" עוד רגע יוצאת לדרך, מה שאומר שאנחנו נמצאים ממש בימים האלה שהביצה רועשת, גועשת, ומוצפת בשמועות. אז מי יהיו הסלבריטאים שיסגרו את רשימת הדיירים ויכנסו בשערי בית "האח הגדול"?

מאחר וגרסת ה-VIP של "האח הגדול" פותחת עונה ב10 במאי, שמות של סלבריטאים רבים עולים על פני השטח בימים האחרונים. עם זאת, שישה עשר מפורסמים בלבד יזכו להיכנס לתוך שטחי בית האח ולקבל סכומי עתק על תקופת שהותם בבית המצולם.

יאיארי

בפרומו שהוציאה "קשת" למסכים ולרשתות החברתיות, ההפקה עושה לנו טיזינג ומלבישה את הדיירים החדשים בבדים גדולים ומסכות מוגזמות, כך שנוכל לנחש מי הם המתמודדים השנה, מבלי לקבל חשיפה אמיתית של שמותיהם מצד ההפקה.

באמצעות הרמזים שסימנו לנו במהלך הפרומו ובנוסף למידע שאספנו ממקורות מהימנים במיוחד, צוות הפורטל ריכז עבורכם את שמות הדיירים המיועדים להשתתף בעונה החדשה:

#1 איציק זוהר

הכדורגלן, הפרשן והגרוש המוכר, שסיפק לתעשייה לא מעט שערוריות. אם תשאלו אותנו, יש סיכוי לא קטן שהעובדה שזוהר יודע לעורר פרובוקציות זה מה שסיפק עבורו כרטיס כניסה לעונה החדשה.

כגדכגדכדגכד

#2 נירו לוי 

נירו, הגרוש של הדוגמנית קרין כהן, עלול להיכנס לחודש שלם בבית האח ולהיפרד סוף סוף מהתדמית שנדבקה אליו כחלק מהדמות שהוא מגלם בסדרה "רמזור", לטובת תדמית חדשה. לכו תדעו, אולי בסוף נגלה שנירו לוי ממש שונה מחפר הסטלן.

Theater photography

#3 מושיק עפיה

אחרי שהבריז מצילומי התכנית "חי בלה לה לנד" כשנתקף חרדה ולא הצליח לעלות למטוס, הבטיח מושיק למפיק הסדרה כי יפצה אותו וישתתף בתכנית אחרת שלו, ונחשו מה – "האח הגדול" היא במקרה הבייבי של קופרמן. נו, מזהים את סידור השיער הכל כך מזוהה עם עפיה?

עגרחל

#4 מיטל דוהן

גם שמה של השחקנית בת ה-35 עלה לשיח בביצה. דוהן בוודאי מוכרת לכם מהתפקידים שלה ב-"שמש", "לא הבטחתי לך", "אסתי המכוערת", "פעם בחיים", "לרקוד", או לפחות כשהשתתפה ב-"רוקדים עם כוכבים". דוהן כבר שנים חיה על קו לוס אנג'לס – ניו יורק, כשהיא מנהלת קריירת משחק ואפילו מתברגת בנישת המוזיקה – לדוגמה, לפני כשלוש שנים היא התמנגלה עם שון קינגסטון והשתתפה בשיר שלו "Be On Ya".

מיטל דוהן 7 - יחצ 480

#5 קטיה גאלי

דוגמנית העבר קטיה גאלי התוודתה על התמכרותה לסמים, עברה גמילה, חזרה למוטב, ואפילו קטפה קמפיין וחזרה לדגמן. אם השם שלה עלה על שולחן ההפקה, כנראה שיש לה הזדמנות נוספת לחזור לאור הזרקורים.

#6 סתיו סטרשקו

לא נתפלא אם לא לשווא עלה שמו של סטרשקו. סתיו הוא הדוגמן הישראלי הצעיר שהצליח לשגע גם את המדינה וגם את העולם עם המראה הנשי וחוצה המגדר. אמנם אף אחד לא יודע איך לאכול אותו ואת מה שהוא מביא, אבל אין ספק שהעולם אוהב את זה, כי נראה שהקריירה של סטרשקו לא מתכוונת לעצור.

1688650-5

#7 שיר אלמליח

הדוגמנית המצליחה ואשתו של הכדורגלן אלרואי כהן, קיבלה גם היא הצעה מפתה להשתתף בריאליטי המדובר, ולפי היצור הורוד והפרחוני שמעטר לנו את המסך עם הפרומו שרץ בין הפרסומות של "קשת", לא נשאר הרבה מקום לספק.

רארקארקא

 

#8 אריאנה מלמד

כפי שחשפנו בפניכם לראשונה בפורטל, עיתונאית "ידיעות אחרונות" לשעבר וכותבת ב"הארץ" כיום, מיועדת להיכנס לבית האח הגדול. אריאנה ידועה בהיותה שמאלנית ואישה דעתנית שיש לה הרבה מה לומר, כך שאנחנו בטוחים שבבית האח יש מספיק מקום בשביל כל הדעות שלה, או לפחות לסערות והריבים שדעותיה עלולות ליצור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן