חשיפה: הילה אלפרט תכנס ל"אח הגדול VIP"

סלבריטאית נוספת מצטרפת הערב לרשימת הדיירים החדשים של בית "האח הגדול". בנוסף למושיק עפיה, שיר אלמליח, אריאנה מלמד, ושרית אביטן, גם העיתונאית, השחקנית ומנחת הטלוויזיה הילה אלפרט קיבלה הצעה להשתתף בתכנית הריאליטי והיא תכנס לבית "האח הגדול VIP" בעונה החדשה שתחל ב10.5.15. 

מהפרומו החדש של "האח הגדול" ניתן לשער הרבה השערות ולהעלות הרבה שאלות, אך דבר אחד בטוח – הילה אלפרט תכנס כדיירת לבית האח הגדול ממש בקרוב. ככל הנראה, מאחורי המסכה הגרנדיוזית והמנצנצת והשמלה עטורת הנוצות, מסתתרת לה הילה אלפרט, העיתונאית המוכרת וחובבת האוכל.

כרקערעק

לאורך השנים בהן כתבה, אלפרט התמקדה בתחום האוכל, המסעדנות והבישול. היא כתבה ב-"שף", "עיתון תל אביב", "Time Out תל אביב" ו"ישראל היום", בו היא כותבת כיום על… נחשו – אוכל. לפני כשמונה שנים הייתה אלפרט כתבת החוץ של "שום פלפל ושמן זית" בערוץ הראשון, וב"קשת" של הערוץ השני הגישה את "צו בישול", "זמן איכות", ולצד גיל חובב את "מצעד האוכל הישראלי".

מזהים? בפרומו החדש של האח הגדול VIP נחשפים חלקית המשתתפים. צפו!עומרי חיון חשף כבר את מתמודד האח הגדול VIP צפו ברשימה >> https://www.omritv.co.il/archives/tag/%D7%94%D7%90%D7%97-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-vip

Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on Sunday, 26 April 2015

כן, אין ספק שאם יש משהו שאלפרט אוהבת זה אוכל. אנחנו כבר מרחמים על מי שינסה להתקרב לעמדת המטבח בבית האח הגדול, ומקנאים במי שיאכל מהמטעמים שלה. מה שכן, פשוט – זה לא יהיה.

315

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן