אחינועם ניני הותקפה בנתב"ג: "עוכרת ישראל, נטפל בך כמו בגפן"

לפני יומיים אלמוני תקף את יהונתן גפן. לאחר שאחינועם ניני הביעה תמיכה ביוצר, חיכתה לה קבלת פנים מפתיעה בזמן שנחתה בארץ: "עוכרת ישראל, נטפל בך כמו בגפן".

אחינועם-ניני-ענק-אקרמן

בסוף השבוע יהונתן גפן הותקף פיזית ומילולית על-ידי אלמוני בביתו שבמושב בית יצחק, ביום שישי אחר הצהריים, כשהחשוד השליך לעברו ביצה וצעק 'בוגד'. לפני זמן קצר גם הזמרת אחינועם ניני סיפרה כי הותקפה מילולית בקללות ואיומים כשנחתה בנמל התעופה בן גוריון. "חזרתי ארצה אחרי כמה ימים באיטליה, קבלת פנים יפה חיכתה לי בשדה: 'הנה אחינועם ניני!', צעקו לי, 'עוכרת ישראל! נטפל בך כמו בגפן!'. נחמד אה? ברוכים הבאים לסיוט אליו התעוררנו". כך כתבה הזמרת בדף הפייסבוק שלה.

nini-ggg

על מה המהומה? ובכן, מוקדם יותר ניני כתבה בדף הפייסבוק אמירה כנגד תוצאות הבחירות ובעד גפן: "הדבר הכי טוב שיצא מהתוצאות המחרידות שעברנו זה הקצנת עמדות ברורה שתוציא את כולם מהחורים. גם את הקיצוניים המטורפים, שיכורים מניצחון, שייראו פרצופם המכוער יותר ויותר, וגם את כל האנשים הטובים ששתקו עד עכשיו, כמו גפן".

1670312-54

עוד היא מחזקת, "הלוואי שיותר אמנים ואנשי רוח ישמיעו קול ברור, מה שחבל שלא עשו עד עכשיו, אך אף פעם לא מאוחר. אני מצטערת מאוד על מה שקרה לגפן, שהוא איש מדהים, ושולחת לו את אהבתי, אך שמחה מאוד לקרוא את הדברים שאמר אחרי הבחירות. מילים כדורבנות!".

ShowImage

המפכ"ל יוחנן דנינו התייחס הערב לאירועים והורה לאגף החקירות ולפיקוד המחוז לייחס עדיפות עליונה לחקירת התקיפה של גפן, וציין כי העובדה שאדם הגיע עד לביתו של גפן על מנת לתקוף אותו היא "חציית קו אדום הכי בוטה שיכולה להיות".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן