הסלבס השתגעו: דרור רפאל מאיים לרוץ בתחתונים

דרור רפאל מתכנן לרוץ בתחתונים את כל שדרות רוטשילד (ומבטיח לנו שזה "מראה מעניין"), רוני סופרסטאר מפתה אתכם בגלישה צמודה איתה על הסאפ, טל מוסרי מבטיח לעשות מסיבה לכיתה שלכם, חני נחמיאס מציעה שיעור משחק פרטי, ויש אפילו מי שמציעה דייט לוהט איתה לכל רווק באשר הוא. האם הסלבס השתגעו? כל הפרטים.

ח

תאמינו או לא, אבל מטרה טובה עומדת מאחורי ההבטחות וההצעות המפתות שהזכרנו. ארגון "לתת" יצא במסע תרומות מיוחד במינו לקראת חג הפסח – "לתת באקסטרים": המטרה היא להגיע לסך תרומות של 100,000 ארוחות חג. איך זה יקרה? אנשים מפורסמים מבטיחים לנו באמצעות סרטונים שצילמו, שאם תעזרו להם לעמוד ביעד שהציבו לעצמם, הם יקיימו את ההבטחה שלהם.

כך, לצורך העניין, אם ייתרמו 200 ארוחות למען המטרה שרוני דואני הציבה – היא תפנק בגלישה איתה על סאפ.

אם ה-"Balkan Beat Box" יצליחו לגרום לכם לתרום 100 ארוחות לפחות, הם מציעים יגרילו כרטיס זוגי להופעה, דיסק, חולצה, כניסה מאחורי הקלעים ועוד:

טל מוסרי מציע להגיע לכיתה שלכם למסיבה בלתי נשכחת:

במפתיע, השניים שכבר הצליח להשיג את יעדם הם אסנת ויעקב פרי (יו"ר הבנק "מזרחי טפחות") – הם הציבו לעצמם להגיע ל-500 ארוחות, ובסופו של דבר הגיעו כמעט ל700 ארוחות! עכשיו הם צריכים לעמוד במשימתם, ולבשל ארוחה למי שתרם הכי הרבה ארוחות, בנוסף ל-11 אנשים שהזוכה יבחר להזמין.

62__1425900367__54fd834f56431

אחרי הזוג פרי, מי שכרגע הכי קרובה להשיג את יעדה היא דווקא לא בחורה שאנחנו מכירים – גילי קליין. הבחורה הזו החליטה שבעזרת התרומה שלכם לארגון "לתת", היא תפסיק לעשן. כנראה שהבריאות מניעה את הציבור לפעול, כי חסרות לה רק 4 תרומות כדי לקיים את ההבטחה שלה!

ניחיח

באתר הקמפיין של "לתת באקסטרים" תוכלו למצוא סלבס נוספים: צביקה הדר שמציע ארוחת גורמה, מתי כספי בהצעה שלא תוכלו לסרב לה – חפיפת שיער, נדב אבוקסיס "משחד" אתכם ב20 כרטיסים להופעות שלו, נועה פילטר וגיא הוכמן שמציעים לכם להשתתף באחד מהסרטונים הויראליים שלהם, שחר פאר, אלמה דישי, "הפאות הקדושות", לאון שניידרובסקי, ציפי שביט, ערן זהבי, אריק זאבי, רני רהב, אופירה אסייג, ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן