אחרי 30 שנה: מי השחקנית שתככב בסרט של שפילברג?

סטיבן שפילברג, הבמאי הדגול שכבר 30 שנה עובד על סרטי דרמות-מלחמה גבריים לחלוטין, יעבוד לראשונה מאז 1985 עם אישה שתככב בסרטו החדש “It’s What I Do: A Photographer’s Life of Love and War". מי השחקנית שתזכה לעבוד עם שפילברג ובאיזה תפקיד? כל הפרטים.

Steven Spielberg Wallpaper @ Go4Celebrity.com

סטיבן שפילברג ידוע בסרטי דרמות-המלחמה שלו, המתרכזים בגברים ומהווים מתכון בטוח למועמדויות ופרסים ("לינקולן", "להציל את הטוראי ראיין", "מינכן", "רשימת שינדלר", וכו'). כעת, הוא פותח דף חדש: לאחרונה נודע לנו כי ג'ניפר לורנס נבחרה לככב בסרט החדש של שפילברג: “It’s What I Do: A Photographer’s Life of Love and War" ("זה מה שאני עושה: חייו של צלם אהבה ומלחמה").
לורנס, זכתה בפרס האוסקר כשחקנית הטובה ביותר, פרס גלובוס הזהב ופרס גילדת שחקני המסך על הופעתה כטיפאני מאקסוול בסרט "אופטימיות היא שם המשחק", אבל ככל הנראה אתם זוכרים אותה מסדרת הסרטים "משחקי הרעב".

משחקי הרעב
ג'ניפר לורנס, "משחקי הרעב".

 

הסרט הוא בעצם עיבוד לספר הזיכרונות של צלמת המלחמות לינדזי אדאריו, “It’s What I Do: A Photographer’s Life of Love and War", אשר זכה לשבחים רבים. הספר מעביר את סיפור הקריירה העשירה והמגוונת של אדאריו, שבמהלכה עברה ברצח העם בדרפור, הטליבאן האפגני ומלחמת עיראק, ואף נחטפה על ידי כוחות הפרו-קדאפי בלוב. כמו כן, הספר בוחן את החיים האישיים שלה, והקשיים הכרוכים באיזון בין חיי אימהות לבין החיים בקו החזית של המלחמות.

מתוך ספר הזכרונות. צילום: לינדזי אדאריו.

לצפייה בריאיון עם הצלמת לינדזי אדאריו ב"The Daily Show":

https://www.youtube.com/watch?v=B4iRxrPjq7k

לאחר מלחמת הצעות אינטנסיבית, מי שסגרה את העסקה הייתה אחת מחברות ההפקה הגדולות ביותר בעולם לתכניות טלוויזיה ולסרטי קולנוע, "האחים וורנר". את הסרט יביים כמובן סטיבן שפילברג, כשג'יי לו יככב בתפקיד הראשי, ומפיק "אמריקן צלף" אנדרו לזר יצטרף גם הוא. הם היו צריכים להילחם כי יש תחרות לוהטת בדרך: ג'ורג 'קלוני ודארן ארונופסקי שניהם הביעו עניין בבימוי, ואילו מרגו רובי, ריס ווית'רספון ונטלי פורטמן התחרו על התפקיד הראשי. למרות כל השמות הגדולים, ההתרגשות האמיתית עוסקת סביב הרעיון שסרטו החדש של שפילברג יהיה סרט הדרמה הראשון שלו בכיכובה של דמות נשית מאז "צבע הארגמן" שיצא ב-1985. אלו חדשות גדולות עבור התעשייה ההוליוודית, שלה עדיין יש בעיה לספר את סיפורן של נשים על המסך הגדול. שפילברג עסוק למדי בימים אלה, אז אולי לא תזכו לראות את סרטיו בקולנוע בזמן הקרוב, אבל אין ספק שסרט בכיכובה של הנערה הכי רותחת בהוליווד, בשיתוף פעולה עם סטיבן שפילברג האגדי, יגרום לבאזז אדיר.

GETTYIMAGE
ג'ניפר לורנס.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן