גל מהמירוץ למיליון על נקודת הסיום בקוסטה ריקה: "ליאל סלחה ומאז לא הפסקתי לחבק"

10426134_331947823681458_7871517393532188207_n

בפרק ההדחה הדרמטי ששודר בשבוע שעבר אמנם רז ואלכסה היו מודחים, אבל מי שהותיר את הצופים פעורי פה היה דווקא גל, שהביע אכזבה גדולה מליאל והאשים אותה בכך שהגיעו למקום השלישי. גם כשפרצה בבכי הוא לא נחלץ לנחם אותה, וכעת הוא מגיב לדברים לראשונה.

צופים רבים שצפו בפרק ההדחה האחרון של "המירוץ למיליון" ביום רביעי שעבר, נדהמו מתגובתו של גל אלמוג כלפי שותפתו לצוות וארוסתו, ליאל גלשטיין, כאשר הגיעו לנקודת הסיום במקום השלישי בקוסטה ריקה. "מעצבן אותי שאנחנו נותנים פייט ובישורת האחרונה היא מאכזבת אותי", אמר גל לרון שחר כששחר העיר להם שתגובתם של הזוג היא כאילו הגיעו במקום האחרון, "מאה מטר היא לא יכולה לרוץ ולהגיע ראשונה, זה מה שמעצבן אותי. אני מאוכזב ממך מאד".

"נראה לי שהיא צריכה חיבוק", ניסה רון שחר לשחרר מעט את המתח בין הזוג, ובתגובה ענה לו גל: "לא מגיע לה". בשלב הזה ליאל פרצה בבכי והשיבה כי היא לא ביקשה חיבוק, וביקשה ממנו להבין גם אותה. "אין לי מה להבין. מקווה מאד שזה לא יקרה עוד פעם", השיב לה.

צפו בקטע המדובר:

http://youtu.be/rMIZoDARwjA?t=54m1s

הרשת סערה בעקבות הסצנה הלא נעימה, וגל בצעד חריג בחר להגיב לתגובות הגולשים שאליהן בדרך כלל לא מתייחס, ולדבריו "הפעם דאגו שאני אראה טוב מאוד מה יש לאנשים להגיד".

בעמוד הפייסבוק שלו התייחס לכך שכשנכנס לתוכנית לא ידע מהי המהות של עריכה מגמתית. "כנראה שאתם לא מבינים ואני גם לא הבנתי כשנכנסתי לתוכנית", כתב גל, "מה כוחה של עריכה ומהו המונח 'לעשות טלוויזיה', שבשביל רייטינג ירמסו את כבודו של אדם וינסו להעמיד את אהבתנו במבחן".

הגולשים לא יכלו להישאר אדישים:

tguvut3 tguvut2 tguvut1

על התנהגותו בפרק כתב: "אתה נשאב לתוך מסע שמביא אותך לקצה, ולוקח ממך את כל הכוחות הפיזיים והנפשיים ומשאיר אותך חשוף, עירום, ללא התגוננות. אתה שוכח מהכל, אוכל, שתייה, שירותים ואפילו שינה, אתה נמצא בסוג של היי שמביא אותך למצבים קיצוניים. אז נכון שכעסתי אבל איך אמרו חכמינו 'אין דנים אדם בשעת כעסו'".

1012279_333737186835855_219701674054860542_n

בינתיים גל וליאל משדרים עסקים כרגיל של זוגיות צמודה ואוהבת אוטוטו לפני החתונה הגדולה, ובניגוד לתכנית, שבה גל מביע קומץ קמצני של פירגון כלפי זוגתו, הוא מכה על חטא וכותב: "ליאל, אהבה שלי, אם היו מילים לתאר את אהבתי אלייך הייתי משתמש בהם ומתאר את הזוגיות המדהימה שלנו וצועק בקול מהי אהבת אמת. את החצי המשלים שלי, אין שנייה לך. קצרה היריעה מלהכיל את כל מעלותייך, את האישה שלי, את האור של חיי!!! ליאל סלחה לי וזה הכי חשוב, ומאז לא הפסקתי לחבק!!!"

גל וליאל, בני 26 מאשדוד, מכירים עוד מימי בית הספר היסודי, שכבר שם החל סיפור האהבה ביניהם. הם התארסו לפני עשרה חודשים, והפרק המדובר בהחלט לא מוסיף לליאל ללחץ הבריידזילאי, שכן הם מתכוננים בימים אלו במרץ לחתונתם שצפויה להתקיים בעוד שלושה שבועות בדיוק, ב-15.3 בגן האירועים טרויה באשדוד. שיהיה במזל טוב, וחיים שלה – אל תפסיק לחבק, לחבק, לחבק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן