10 שירי הפתיחה הכי טובים של סדרות מהניינטיז

אפשר לדון הרבה על איכויות הסדרות שאהבנו בניינטיז, אבל מה שבטוח, עד היום אי אפשר לשכוח את שירי הפתיחה שלהן. אספנו למענכם את רשימת פתיחי הסדרות שאנחנו הכי אוהבים:

10. הכדור חוזר לקופר – קומדיה שהתרכזה במארק קופר, שחקן NBA שהפך למורה מחליף, שודרה בין השנים 1992 ל-1997 במשך חמש עונות. שיר הפתיחה בוצע ע"י הול רובינסון פיט ולהקת En Vogue.

https://www.youtube.com/watch?v=cTt05xDgzXs#t=26

9. דוסון קריק – הדרמה האהובה שגיללה את עלילותהם של 4 חברים, דוסון לירי, ג'ואי פוטר, ג'ן לינדלי ופייסי וינטר. כמעט כל השחקנים המשיכו בקריירות טלוויזיוניות או קולנועיות לאחר סיום הסדרה. שודרה בין השנים 1998 ל-2003 במשך שש עונות. שיר הפתיחה "I Don't Want to Wait" של פאולה קול, הפך ללהיט גדול בארץ ובעולם.

8. אבא חורג, אמא חורגת – הסדרה בכיכובם של פטריק דאפי וסוזן סאמרס. שודרה במשך שבע עונות בין השנים 1991 ל-1998. היא עקבה אחר קורות זוג חד הורי, כל אחד עם 3 ילדים שמחליטים להתחתן בפתאומיות ומאלצים את המשפחה החדשה להסתדר ביחד. שיר הפתיחה "Second Time Around" בוצע ע"י ג'סי פרדריק ותרזה ג'ימס.

7. שולחן לחמישה – חבורת היתומים המיוסרת שכבשה את לב הצופים בניינטיז, עם שחקנים שהפכו לכוכבים גדולים כמו נב קמפבל, מתיו פוקס וג'ניפר לאב יואיט. הסדרה שודרה במשך 6 עונות בין השנים 1994 ל-2000. שיר הפתיחה "Closer to You" בוצע ע"י להקת The BoDeans.

6. צער גידול בנות – הסיטקום הנוסטלגי על דני טרנר, אלמן טרי שמנסה לגדל את ילדותיו בעזרת חברו הטוב ג'ואי ובעזרת הדוד, ג'סי. הסדרה שודרה במשך 8 עונות, בין השנים 1987 ל-1995. שיר הפתיחה "Everywhere You Look" בוצע על ידי ג'סי פרדריק. (מי שביצע גם את שיר הפתיחה של "אבא חורג, אמא חורגת".

5. שנות הקסם – הסדרה שליוותה את משפחת ארנולד ובעיקר את קווין ארנולד לאורך שנות התבגרותו בסוף שנות השישים הסוערות. שודרה במשך 6 עונות בין 1988 ל-1993. שיר הפתיחה הוא שירו הידוע של ג'ו קוקר "With a Little Help from My Friends".

4. נשואים פלוס – הקומדיה על עלילות משפחת באנדי הלא מתפקדת וראש המשפחה אל באנדי, היתה להיט ענק שנטחן בשידורים חוזרים לאורך השנים. היא שודרה במשך עשור בין השנים 1987 ל-1997 לאורך 11 עונות. שיר הפתיחה הוא הלהיט האלמותי "Love and Marriage" של פרנק סינטרה.

3. חברים – אם כבר סדרות שנטחנו בשידורים חוזרים, חברים ללא ספק עוקפת את כל השאר בסיבוב. החבורה העליזה שודרה במשך 10 עונות בין השנים 1994 ל-2004 וסיקוונס הפתיחה הביא עשרות חיקויים ובדיחות לאורך השנים. השיר "I'll Be There for You" של The Rembrandts הפך גם הוא ללהיט ענק.

2. אריזה משפחתית – הקומדיה המשפחתית הזו היתה סטנדרטית למדי עד שסטיב ארקל הגיח לקאסט הקבוע, הצטרף לקארל וינסלו והפך אותה לאחת המצליחות של התקופה. הסדרה רצה לאורך 9 עונות בין השנים 1989 ל-1997 ושיר הפתיחה "As Days Go By" בוצע (שוב) על ידי ג'סי פרדריק.

1. הנסיך המדליק מבל אייר – וכמובן, האחד והיחיד, הנסיך המדליק מבל אייר. קטע הפתיחה תיאר בקצרה את האירועים שהביאו את נער הרחוב הצעיר מפילדלפיה לאחוזה של הדוד בבל אייר. הסדרה שודרה לאורך 6 עונות בין השנים 1990 ל-1996. השיר "Yo Home To Bel-Air", מבוצע ע"י כוכב הסדרה, ויל סמית' או The Fresh Prince.

ומה דעתכם? איזה פתיח הכי אהבתם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן