אביב גפן ודודו אהרון מציגים: מלחמה

2848039365
מלחמה: אביב גפן ביקר את השיר "אמא" של דודו אהרון "מבחינתי כיוצר ישראלי, המילים מביכות" גפן לא עצר והוסיף "שיר רדוד, טקסטים איומים" אהרון פתח במלחמה והשיב "הגיע הזמן שתרגיש מה זה חום ואהבה כמו המילים בשיר שלי"

דה וויס צוללת ב"רייטיג" והמלחמות של אביב גפן נגד זמרים מזרחיים מתחדשות. אלקנה מרציאנו מהנבחרת של שרית חדד ב"דה וויס" ומתמודדת העונה הראשונה בתכנית אור אדי ביצעו את השיר "אמא יקרה" של דודו אהרון בתכנית ששודרה אמש בערוץ 2.

לאחר הביצוע ביקר גפן את השיר ואת כותב השיר דודו אהרון והוסיף כי בעיניו המילים של השיר ו"רדודות" וכיוצר ישראלי המילים של השיר מביכות אותו. דקות אחר כך תקף אהרון את גפן בדף הפייסבוק שלו

1133975-18

"אביב גפן לידיעתך השיר ״אמא יקרה״ נכתב כתוצאה מאמא שמעניקה לי ולאחיותיי את כל הרגש, החום ואהבה שיש בעולם. כנראה שאת הרגש הזה לעולם לא הרגשת ולכן היתה לך ביקורת על מילות השיר …
אז כדי שתתחיל להתרגש, אני מזמין אותך להופעה שלי בהאנגר 11 ב13/11 לעמוד איתי על הבמה בשיר ״אמא יקרה״ מול אלפי אנשים, שם תוכל לחוות ולראות כמה רגש ועומק יש בשיר הזה (שזיכה אותי גם בפרס מלחין השנה של אקו״ם). הגיע הזמן שגם אתה תרגיש מה זה חום ואהבה אמיתית של קהל שמבין בטקסטים לחנים ורגש. לשיר ״אמא יקרה״ יש 10 מיליון צפיות ביוטיוב, לך בכל הקריירה אין אפילו חצי מזה .."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן