משתתף הריאליטי "הכפר" תובע את ערוץ 10 ב-620 אלף ש"ח "ההפקה שינתה את תוצאות הגמר"

1569575-18
דודי דגמי מהריאליטי "הכפר" תובע את הפקת התכנית וערוץ 10 ב-620 אלף ש"ח בטענה שהערוץ וחברת ההפקה של התוכנית הסתירו את התנאים הקשים בהם יחיו משתתפי התכנית, ואף התערבו בקביעת תוצאות ההדחה והגמר.

דודי דגמי, ממשתתפי תוכנית הריאליטי "הכפר", הגיש ביעה נגד ערוץ 10 וחברת ההפקות אבוט המאירי תקשורת, בכתב התביעה הוא טוען לסילוף תוצאות הגמר והפרת התחייבותן לפיה המשפחה היוצאת אחרונה מהכפר היא הזוכה בתוכנית ובפרס של מיליון השקל.

בכתב התביעה טוען דגמי "הפקת התכנית גרמה להפסד בזכייתם שלו ושל בני משפחתו, לאחר שהפקת התכנית שינו את הכללים וקבעו, כי הזוכה ייקבע בדרך אחרת לחלוטין מהמצג שהוצג בפניו כאשר החל את השתתפותו בתוכנית. ערוץ 10 ואבוט המאירי החליטו שלא להסתפק בהתמודדות שהתנהלה בשטח הכפר, ולקיים תוכנית גמר בה יתמודדו משפחות דגמי והימלמן על המקום הראשון. לטענתו, המטרה הייתה לתפור את הזכייה עבור משפחת הימלמן שביקרה חפצו המפיקים."

עוד נרשם בכתב התביעה: "ביום הצילומים הראשון, ולאחר שלוש שעות של הכנות שהחלו בשעות הבוקר המוקדמות בבית המלון, הובלו התובע ובני משפחתו בעיניים קשורות אל רכב ההפקה. הכיסויים הוסרו מעיניהם רק בהגיעם לאתר הצילומים באזור תמנע. למשתתפים לא נמסר מראש על התנאים הקשים בהם יחיו ונאסר עליהם להביא ציוד אישי כגון בגדים, מכשירים סלולריים ומוצרי היגיינה."

בהמשך מוסיך עורך דינו של דגמי "יומיים לאחר תחילת הצילומים, שנמשכו כל יום משעה 5:30 בבוקר ועד חצות, ביקשה אחת המשפחות לעזוב את התוכנית לנוכח התנאים הקשים בהם נאלצו המשפחות לחיות. ההפקה שכנעה את המשפחה שתביים הפסד של המשפחה, וכך ניתן יהיה להרחיק את הבן הצעיר לבקשת אמו."

176565

עוד נאמר בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עוה"ד רון טורקלטאוב ודנה פלפול-סגל, כי המשתתפים נאלצו להתקלח מקנקנים גדולים. רק לאחר שבועיים הוסעו המשפחות אחת לכמה ימים למקלחות בפארק תמנע, מבלי שסיפקו להם סבוני רחצה והן נאלצו להסתפק בסבון כביסה.

התובע טוען עוד, כי אנשי ההפקה התערבו בצורה בלתי ראויה ובלתי הולמת במשימות התוכנית. כך למשל החליטה ההפקה על עריכת משימת הצלה חוזרת מתוך העדפה של אחת המשפחות, והתערבה בדרך לא כשרה באותה משימה על-מנת להביא להפסד של משפחת אחרת במקום המשפחה המועדפת על ידה, וכך אירע בפועל.

בסעיף אחר טוען דגמי כי לאחר חשיפת עברו הפלילי בכלי התקשורת נעשתה על ידי הפקת התכנית לקידום התוכנית תוך העמקת הפגיעה בו ובניגוד בוטה לכלליהן. הן לא סייעו לו לאחר סיום התוכנית ולא העמידו לו ולבני משפחתו טיפול פסיכולוגי, והוא יצא מהתוכנית פגוע בצורה קשה. דגמי תובע פיצויים של 620,000 שקל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן