מסתבך: נטלי דדון תובעת את אסי עזר

5434
נטלי דדון תובעת את אסי עזר על סך 500,000 ש"ח בתביעה נגד עזר ולוסטיג נכתב בין היתר, להסיר כל פרסום פוגעני שהופץ על ידם ברדיו ו/או ברשתות החברתיות וכן לפצות את נטלי דדון בסכום לצורכי פשרה בלבד.

בכתב התביעה טוענת דדן "עזר ולוסטיג פועלים באופן עקבי לפגוע בשמה הטוב ולשימה לבוז, ללעג ולקלס הן בתוכנית הבוקר והן ברשתות החברתיות השונות (לרבות ב"פייסבוק", ב"טוויטר" וב-"אינסטגרם")"

בהמשך מספרת דדון כי נגרמו לה נזקים כלכליים חמורים בעקבות ביטולי פרוייקטים עתידיים בין מפרסמים שונים ובינה ובעקבות ההשפלה שחשה, דדון מצויה במצב נפשי רגשי קשה עד מאוד וממעטת לצאת מהבית.

עזר לא הסתפק בסכסוך ההוא ובתכנית הבוקר ביום אחרי המשיך להתבדח על חשבונה של דדון ולעג לאיות השגוי שלה במילה "ריאליטי". ואף הקריא בשידור חי הודעות אסמס שהיא כתבה לו, "כמה רוע באיש אחד!!!", הקריא אסי בתכנית, "הלוואי והיית עושה עשירית טוב ממה שאני עושה. העולם היה הרבה יותר טוב עם פחות אנשים כמוך שמתפרנסים מלשון הרע. פשוט רע".

natali

דדון הוסיפה כי היא תגיש תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, המפקחת על התכנים המובאים בתוכנית זו. רק בשבוע שעבר הסתבך עזר עם תלונות נוספות על הקלטת שכנתו מקיימת יחסי מין.

מרדיו 102 FM העדיפו לא להגיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן