סער סקלי מ"האח הגדול" בוחר צד "ליבי עם עזה"

10407760_10152593499047152_2529284339256373817_n
סער סקלי, מי שסומן בעונה הרביעית של "האח הגדול" כ"מתמודד השמאלן" בשל דעותיו הנחשבות רדיקליות מפרסם בימים האחרונים בדף הפייסבוק שלו הפגנות נגד מלחמת "צוק איתן" ובוחר צד "ליבי עם עזה" ואל תצפו ממנו להתנצלות או התקפלות.

אחרי אורלי וינרמן ואורנה בנאי, גילה אלמגור ואסי עזר שעררו מהומות ברשת בגלל ששתפו בדעות פוליטיות והותקפו על ידי מפורסמים אחרים. האם גם סער סקלי וערן טרטקובסקי משתתפי העונה הרביעית של "האח הגדול" בדרך להתקפה?

סער סקלי מתגורר בתל אביב אבל בחר צד בסכסוך הישראלי פלסטני. לפני כחצי שעה פרסם סקלי תמונה מכיכר רבין בתל אביב שהוא מחזיק שלט עליו כתוב "ליבי עם עזה" בערבית. סקלי השתתף בהפגנה של השמאל תחת הכותרת "די למתקפה על העם הפלסטיני".

בתגובה לתמונה הגיב לו ערן טרטקובסקי "ליבי עם כפר עזה אחי" כפר עזה הוא ישוב יהודי שסמוך לעזה. במילים אחרות ערן ניסה להגיד שהלב שלו עם היהודים. בתגובות נוספת לתמונה של סקלי הגיבה אחת המגיבות "למי אפשר לפנות כדי לפטר אותך ?" ואחרת חזקה אותו ורשמה "הרבה אנשים… מעט אינושיים"

505040221

בפוסט אחר קרא סקלי להגיע להפגנה תחת הכותרת "די לטבח בעזה- די למתקפה על העם הפלסטיני" והוסיף "כי החיים והתקווה אוזלים פה במהירות."
05053

ההפגנה התקיימה אמש (שלישי) בכיכר רבין בתל אביב. סקלי עלה לבמה והקריא את שמות כל ההרוגים במבצע "צוק איתן" משני הצדדים- ישראל ועזה "יש פה מעורבים ולא מעורבים בלחימה כי אנחנו רוצים פה שוויון מלא בחיים" אמר.

סער סקלי בתגובה: "זה לא ״לבחור צד״ כי אני לא קורא את הצדדים באותו אופן, לא אמרתי ״לבי עם החמאס״"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן