התאומות הודיה ומירב מלול מהיפה והחנון דרשו 4,500 שקל מחייל משוחרר

maxresdefault (1)

האחיות מ"היפה והחנון", הודיה ומירב מלול, שיוצרות יותר כותרות מליהיא גרינר, דרשו ממעריץ שרק לאחרונה השתחרר מצה"ל לשלם כ-4,500 ש"ח בשביל לבוא להגיד לו מזל טוב במסיבת היום הולדת שלו. בלעדי לפורטל עומרי חיון!

אם חשבתם שהאחיות מלול לא משתמשות בהרבה אחוזים במוח שלהם ולכן לא תעלה להם התהילה לראש יש מצב שטעיתם, התאומות הכי מצחיקות על המסך של ערוץ 10 החליטו לדרוש 3,500 שקל עבור הגעה למסיבת יום הולדת של מעריץ ואף ביקשו ממנו לשלם להם עבור מוניות הספיישל שהם יקחו מירושלים עד תל אביב. כ-450 שקל עולה מונית לכל כיון מה שהופך את מתנת היום הולדת של המעריץ הנלהב ליקרה במיוחד.

מושיקו עטיה שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 23 פנה לאחיות מלול והציע להם לבוא למסיבת היום הולדת שלו, הצעה שעל פניה מעט מוזרה כי מה לאחיות ולאותו מעריץ נלהב? התאומות העבירו את מושיקו לדבר עם הסוכן שלהם. זה אמר להם שבתמורה להגעה ליום הולדת יצטרך לשלם 3,500 ש"ח במזומן ולהוציא לשתיהן מונית ספיישל מירושלים עד תל אביב.

לאחר שרונן צרפתי הסוכן של האחיות אמר למעריץ את המחיר המדובר הוא הסביר לו שבתור חייל משוחרר כבר ארבעה חודשים הסכום המדובר נראה לו מטורף מדי הוא הציע לו לשלם עבור המוניות ועוד 1,200 ש"ח עבור האחיות.

077054

מדובר בתופעה מוכרת אבל מעט בעייתית במקרה האחיות, כי מדובר במסיבת יום הולדת פשוטה במתחם נגה ולא באירוע גדול או השקה מיוחדת. בדרך כלל פליטי ריאליטי רגילים לקבל בין 2,000 ש"ח עד 10,000 ש"ח עבור הגעה למסיבה במועדון אך שם המקרה שונה כי ששמם ותמונתם של פליטי הריאליטי הופכים למודעת יחצון המסיבה והדרך להביא את אותו קהל המשלם למסיבה המדוברת.

אביבית בר זוהר משתתפת "האח הגדול" שגם הוציאה מספר סינגלים מוצלחים או לא אמרה לפורטל עומרי חיון "יש הבדל בין הופעה ביום הולדת או בת מצווה בו את צריכה להוציא מכספך וזמנך לשלם לרקדנים או מפיק מוזיקלי" היא הוסיפה כי "במקרה של האחיות מלול הן רק צריכות להגיע ולא לעשות כלום, לא דורשים כל כך הרבה כסף ואם בכלל ממעריץ"

בר זוהר סיפרה גם "כשאני יצאתי מבית האח הגדול לא דרשתי כסף מאף מעריץ, רציתי להחזיר להם אהבה כמה שרק אני יכולה"

גורם בתעשיית המוזיקה והבידור אמר לפורטל עומרי חיון "הבעיה של האחיות מלול היא שאין להם אף ערך מוסף ובעייתי לדעת כיצד ואיך הם יכולות לדרוש כסף אבל מצד שני הם התפרסמו בגלל שאין להם ערך מוסף ומי שרוצה להשתמש בהם צריך להכיר את העבודה החדשה" הגורם מוסיף ואומר  "גם נוכחות של אדם מוכר שווה כסף."

הסוכן של הודיה ומירב מלול מסר בתגובה: "האחיות הוזמנו להגיע ליום הולדת ודרשו תשלום של 3,500 ש"ח פלוס תשלום עבור מוניות ספיישל הלוך חזור מירושלים, אנחנו עושים הרבה אירועים ולא יכולים להגיע לכולם ולמי שלא משלם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן