גזר דין ציבורי: העמותה לילדים בסיכון הופעה של אייל גולן

7750_451704198288449_1532562387_n

העמותה לילדים בסיכון ביטלה הופעה של אייל גולן בכנס התרמה בגלל בפרשת "משחקי חברה", מחאה וחרם נגד גולן ברשת ואנשי ממשלה וציבור נגדו – האם אייל גולן מקבל את גזר הדין הציבורי חברתי?

גזר דין ציבורי? נראה שמדינת ישראל מסרבת לסלוח לאייל גולן. אחרי שמגישי תכנית הבוקר אורלי וגיא הודיעו כי הם מבטלים את השתתפותם בכנס העצמה נשית בגלל השתתפתו של אייל גולן באותו הכנס. וסגן שר החינוך, אבי וורצמן (הבית היהודי) התייחס יצא נגד גולן ואמר "צריך להוקיע אותו.

העמותה לילדים בסכיון הודיע על ביטול מופע של אייל גולן "החחלטה לבטל את השתתפותו של גולן בהופעה התקבלה בישיבת חירום שנערכה לאחרונה" מסרו בעמותה.

גולן אמור היה לקיים "מופע במה ענק" בערב ההתרמה, בו ישתתפו גם צביקה הדר ושרון איילון.

Flyer Eyal Golan2-03

ברשת הרוחות סוערות, המגזין "פנאי פלוס" הודיע כי הוא מחרים את אייל גולן ובפייסבוק נפתח אירוע מחאה "כולנו אומרות/ים לא לתמיכה באלימות מינית! אמניות! אמנים! אל תתמכו באלימות מינית! הגידו לא לאייל גולן" ואף עמוד פייסבוק הקרוא להחרים את אייל גולן.

ונראה שזה רחוק מלהסתיים, גם מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות לנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, קראה אמש לכל האמנים שאמורים להופיע ב"פסטיבל נשים" יחד עם אייל גולן – להצביע ברגליים ולבטל את השתתפותם באירוע.

צופית גרנט הביעה זעם גדול על ההחלטה לארח את גולן בפסטיבל, אך אמרה בראיון לתכניתנו "עושים צהריים" עם יעל דן שלא תבטל את הופעתה. "ביטול של ההשתתפות שלי היא לא דרכי לבטא מחאה", הסבירה גרנט, "הוזמנתי על ידי קהל של אלפי נשים להופעה, שבה אני נוגעת בהעצמה אישית. זו לא הפעם הראשונה שאני מביעה את הדעה שלי בעניין ניצול דרך הסיפור שלי. אז אני לא מתכוונת לאכזב את הקהל שלי".

מהעמותה לילדים בסיכון נמסר: "האירוע הוא יוזמתו המבורכת של הורה לילד בגן העמותה בטבריה שנועד לדיוס משאבים לפעילותה המקצועית וקידום הילדים בגני התקשורת ומרכזי הטיפול ברחבי הארץ. העמותה מטפלת בכ-1,000 ילדים בספקטרום האוטיסטי והינה מובילת דרך וגוף מקצועי ביותר בתחום זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן