אייל גולן תובע חצי מליון שקל מאורלי וגיא

golan

פרשת אייל גולן, חזרה לכותרות: אחרי שנחשפו תמלולי החקירה המזעזעים של אייל גולן עורך דינו של אייל גולן שיגר מכתב התראה לפני תביעה על סך חצי מליון שקל לאורלי וגיא לאחר שהשניים ביטלו את השתתפותם בכנס העצמה נשית

אייל גולן רוצה לתבוע את כולם:  אחרי שמגישי תכנית הבוקר אורלי וגיא הודיע כי הם מבטלים את השתתפותם בכנס העצמה נשית בגלל השתתפתו של אייל גולן באותו הכנס. גולן בתגובה מאיים בתביעה על סך חצי מליון שקל נגד הזוג בטענה "זה מספר חודשים הנכם פועלים באופן עקבי ושוטף להטיל רפש וזוהמה במרשי, לפגוע בו ובשמו הטוב ולהציגו כעבריין, כאדם המטריד מינית ו/או כזה המשדל קטינות לקיום יחסי מין ושימוש בסמים."

העורך דין של אייל גולן מוסיף: "היום פירסמתם בעמוד הפייסבוק שלכם 'חברים אנחנו צריכים את עזרתכם. התברר לנו שאנחנו מופיעים, אורלי ואני, בפסטיבל להעצמה נשית באילת ולצדנו לא אחר מאשר אייל גולן. אנחנו כמובן ביטלנו את השתתפותנו אבל צריך עוד כוח ציבורי לגרום לפסטיבל לבטל את נוכחותו השוביניסטית של הזמר הזה בפסטיבל למען הנשים".

עורך הדין מבקש ממגישי תוכנית הבוקר אורלי וילנאי וגיא מרוז להסיר את הפרסום, להתנצל בפני הזמר, וכן לשלם לו חצי מיליון שקלים כפיצוי.

השנה יופיעו בפסטיבל מירי מסיקה, ליאור נרקיס, ישראל קטורזה, שלישיית "מה קשור" ועוד. בין היתר, אמורים היו להרצות באירוע, לצד אורחים נוספים בפסטיבל, הזוג גיא מרוז ואורלי וילנאי. משנודע לזוג כי את אותה הבמה יפאר גם אייל גולן, החליטו השניים שלא להופיע בפסטיבל ומשכו את עצמם מהתוכנית.

"אנחנו לא חושבים שראוי שאייל גולן יופיע בפסטיבל שכותרתו היא העצמה נשית", מסביר מרוז את סיבת סירובם להופיע בפסטיבל. "אנחנו מקווים שעצם סירובנו להופיע יפעיל כדור שלג שבסופו אייל גולן בעצמו ידיר רגליו מן האירוע".

הביטול של אורלי וגיא גרמו לסערה תקשורתית – מה עשה אייל גולן בתגובה? לפני מספר שעות הוא שיגר מכתב איום בתביעה לזוג- המכתב עומד על כחצי מליון שקל בטענה שהזוג לא מפסיק להשמיץ אותו

גיא מרוז הגדיש "אנחנו לא מחרימים את אייל גולן – פשוט לא רוצים להשתתף באותו אירוע בו מופיע אייל גולן, על אחת כמה כשמדובר באירוע שמטרתו היא העצמה נשית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן