הסוף של רני רהב: חרם רשת ענק נגד רולדין, שטראוס וחברות נוספות שרני רהב מיחצן

r1-480.20131117T122359 (1)
הסוף של רני רהב מתרחש?  בתוך שעות ספורות הצטרפו יותר מאלפיים חברים לקבוצת הפייסבוק הקוראת להחרים את רולדין ושטראוס וחברות נוספות להם רני רהב מספק שירות.

הצד שלא הכרתם של שופט  "הכוכב הבא": אחרי שרני רהב תקף את דפני ליף שניסתה לצעוק את הכאב של הרבה אחרים, הוא בוחר להסתבך שוב ולאיים על העיתונאית שרון שפורר, כתבת 'דה מרקר', שפרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה בו טענה כי היחצ"ן רני רהב איים עליה, שפורר פרסמה הקלטה בה נשמע רהב מאיים עליה.

ארגון העיתונאים, המייצג את מרב אנשי התקשורת בישראל, ביקר את דבריו של איש יחסי הציבור רני רהב, "בהמשך לחשיפת הקלטת שבה נשמע היחצ"ן רני רהב מאיים על עמיתתנו שרון שפורר מעיתון 'הארץ', ארגון העיתונאים מגנה כל ניסיון של יחצ"נים או דוברים להלך אימים על עיתונאים ורואה בכך ניסיון פסול להשפיע על עבודתם", נכתב בהודעה הרשמית

"זאת לא רק פגיעה בעיתונאים עצמם, אלא גם בציבור הישראלי שזכאי לקבל את העיתונות שלו אמינה, תואמת את המציאות ונטולת אינטרסים זרים ולחצים פסולים. בבסיס העבודה העיתונאית עומדת התפיסה כי 'אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר', ואנו חושבים כי יש ליישם אותה גם במקרים שבהם היחסים בין עיתונאים לבין יח"צנים ודוברים חורגים ממתחם הסבירות".

לכן אנו קוראים לכל עיתונאי שקיבל איומים מיחצ"ן או מושא סיקור לפרסם את האיום ככתבו וכלשונו. איימו עליכם? פרסמו זאת. מי שמאיים על אחד מאיתנו – מאיים על כולנו. הזמנים השתנו: העיתונאים בישראל מאוגדים – גם בשביל דברים כאלה".

הרשת הכריזה מלחמה נגד רהב ונראה שהפעם הם הולכים עד הסוף ופוגעים בלקוחות שמעסיקים את האדם הבעייתי הזה. אלפים כבר הצטרפו לעמוד החרם הגדול שנפתח בפייסבוק – מאות אישרו הגעה לאירוע החרם המדובר (700 כרגע)

כך נרשם בדף החרם:

זה באמת כזה פשוט – מפסיקים לרכוש שטראוס ורולדין, כל עוד רני רהב מייחצן אותם. והגיע הזמן שבמקום לדפוק על המצח ולצחוק עליו ולתהות איפה טעינו – באמת נעשה משהו בעניין.
אבל באמת. זה לא סתם ללחוץ "JOIN". זה באמת אומר להפסיק לקנות אותם – מעכשיו. זה לא בשמיים, וזה אפשרי. מי יודע, אולי אפילו נצליח.

למה?
כי הם לקוחות של רני רהב. זה הכל.
ואנחנו האזרחים האלה שקצת אכפת להם ממה שקורה כאן ומהפנים של הדור שלנו.

למה?
כי אדם וולגארי כל כך, שלא בוחל באלימות וורבאלית, שנוהג לצווח ולצעוק על מנת שדעתו תישמע, ושמקלל על ימין ועל שמאל את מי שמתנגד לו, הוא לא אדם שראוי למינימום של כבוד או תהילה.

למה?
כי אדם שמתחבר עם בכירי העיתונאים והפוליטיקאים בארץ כדי למשוך בחוטים הנכונים על מנת להגן על לקוחותיו על חשבון הציבור שנפגע מהם, אינו אדם שנרצה כי ישמש דוגמה לילדנו.

למה?
כי מי שנהנה לאיים על אנשי מקצוע ועיתונאים במחיקתם המוחלטת ובפגיעה בהם, רק בגלל שהם עושים את עבודתם או חלילה אומרים מילה שאינה לרוחו, לא ראוי שימשיך להחזיק בעמדת כוח כה רגישה כמו שלו.

למה?
כי הדבר האחרון שאנחנו צריכים לראות על המסך שלנו, זה את פרצופו הזחוח של שרלטן יומרני, שביד אחת מחזק קשרי הון-שלטון וממשיך לפגוע באזרח כדי להיטיב עם טייקוניו מביתו שבקיסריה, וביד שנייה יוצא נגד צעירים מוכשרים כי "הם שרו שתי שירים באנגלית!!".

אז די, חלאס. נמאס לנו. אדון רהב אינו מעל לחוק למרות שהוא די בטוח שהוא כן. אם הלקוחות שלו לא מבינים לבד מי מייצג אותם, אנחנו נבהיר להם, ונראה להם מה דעתנו בעניין. כי אם אנחנו לא נעשה את המינימום לשיפור פני המדינה הזו, אף אחד לא יעשה את זה.

בהמשך לחרם הציבורי הופץ בפייסבוק גם רשימת הלקוחות של רני רהב "הציבור מתבקש להבין שההצגה שרני רהב עושה היא מסוכנת – צריך להחרים את האדם הזה" נרשם באירוע המחאה נגד רהב.

1533921_376278055849910_1830141755_n

גילוי נאות: רני רהב תקף והסית נגדי ואף הגשתי נגד רהב תלונה במשטרה בעבר. הכתבה הזו היא לא אישית, הכתבה חושפת צד שצריך להיחשף על אדם שבחר לעסוק בתחום הציבור, הבידור והתקשורת. לפוסט החשוב שלי בנושא הקליקו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן