צפו: סרטון הוידאו הראשון מזירת התאונה של פול ווקר

fast-and-furious-6-super-bowl-teaser-trailer-screenshot-paul-walker-e1385868099394 (1)
מצמרר: שחקן הקולנוע האמריקאי פול ווקר, שנודע בעיקר בזכות הופעותיו בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני", נהרג אתמול (שבת) בתאונת דרכים בקליפורניה עכשיו נחשף הצילום הראשון מזירת התאונה של ווקר.

ווקר, בן 40, שכיכב בחמישה מתוך ששת הסרטים שעסקו במרוצי רחוב בלתי חוקיים, נסע במכונית בה נהג חברו. על פי הודעת סוכנו של ווקר, השניים חזרו מאירוע צדקה בזמן שרכבתם נכנס בתוך עץ ואז בעמוד חשמל.

חוקרי משטרת לוס אנג'לס סבורים שמהירות מופרזת היא שגרמה לתאונה שבה נהרג כוכב סדרת סרטי "מהיר ועצבני" פול ווקר, אתמול בלילה. ממשרד השריף של לוס אנג'לס נמסר כי על אף הסבירות הגבוהה שמהירות מופרזת היא שגרמה לתאונה, עוד לא ברור מה הייתה המהירות המדוייקת של רכב הפורשה שבו נסע ווקר כשנהרג יחד עם חברו ויועצו הפיננסי רוג'ר רודס.

השחקנית הישראלית גל גדות הספידה "חבר יקר הלך לעולמו, הסרט מתערבב עם המציאות". הסרט החדש בסרטי "מהיר ועצבני" אמור היה לצאת עוד חודש למסכים אך בינתיים נראה כי ההשקה תדחה.

מוקדם יותר פורסמה תמונה שצולמה כחצי שעה לפני תאונת הדרכים הקטלנית שגבתה את חייו של השחקן פול ווקר. התמונה צולמה באירוע צדקה בלוס שארגן ווקר. מדובר בתמונה האחרונה של השחקן בחיים.

185768

ברשת פורסם סרטון הוידאו הראשון המתעד את זירת התאונה והרגעים האחרונים והראשונים לאחר מותו של פול ווקר.

באתרי החדשות בחו"ל תועדו גם תמונות מהזירה העצובה

dzvny02zkqjm

tnmaitny3mjm

eyjwmydjjzmw

mmbzhtyezjt2

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן