אירוניה עצבנית: השחקן פול ווקר נהרג בתאונת דרכים קשה

00000009090
אמריקה עצובה: כוכב "מהיר ועצבני" השחקן פול ווקר אב לילדה נהרג לאחר שריכבו איבד שליטה בתאונת דרכים קטלנית בקליפורניה.

>> גל גדות נפרדת: "איבדתי חבר יקר"

אירוניה צורמת: אחד הגברים היפים בעולם ומי ששיחק בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" נהרג הלילה בתאונת דרכים קשה.

השחקן פול ווקר בן ה-40 ישב בכסא הנוסע במכונית הפורשה של חבר שנהרג גם הוא. הרכב התנגש בעץ ובהמשך בעמוד תאורה ועלה בלהבות. התאונה קרתה בסנטה קלריטה, צפונית ללוס אנג'לס. פול הותיר אחריו בת, מדו ווקר.

נציגו של ווקר כתב בדף הפייסבוק של השחקן: "בלב כבד אנו נאלצים לאשר שפול ווקר מת היום בתאונת דרכים טרגית בדרכו לאירוע צדקה עבור הארגון שלו", כתב סוכנו. "אנו מעריכים את הסבלנות שלכם. אנו המומים ועצובים מהחדשות האלו. אנו מודים לכל מי שמתפלל עבורו ועבור משפחתו בתקופה הקשה הזו".

האוטו בו נמצאה גופתו של ווקר
PAUL-WALKER-CRASH_edited-1

פול ווקר הוא אחד השחקנים שהפכו גם לאוהבים ביותר בישראל- הוא שיחק לצד הדוגמנית והשחקנית הישראלית גל גדות וסרטי "מהיר ועצבני" מכרו יותר מ-2 מיליון כרטיסים בישראל. סרטו הבא של ווקר, בסדרת "מהיר ועצבני", אמור לצאת לאקרנים בחודש הבא לא ברור מה יעשו מפיקי הסרט בעקבות מותו.

בגיל 7 הופיע ווקר כדוגמן בפרסומות ולאחר מכן החל לשחק בסרטים זוטרים. בשנת 1993 לוהק לאופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח" בתפקיד ברנדון קולינס. הפריצה הגדולה שלו הייתה בזכות הלהיט "מהיר ועצבני" (2001) כאשר שיחק בתפקיד ראשי בתור בריאן אוקונור, שהצלחתו הולידה סרט המשך, "מהיר ועצבני 2", שווקר שיחק גם בו. בשנת 2001 שיחק ווקר בסרט "לעולם אל תשחקו עם זרים", שזכה לביקורות טובות. המגזן "פיפל" בחר בוקר כאחד מ-50 האנשים היפים ביותר בעולם.

בשנים האחרונות שיחק ווקר בשני סרטים שהפכו להצלחה גדולה: "כרוניקה של אקדח" ו"שמונה מתחת לאפס". הסרט "שמונה מתחת לאפס" זכה להצלחה רבה כשהקרנתו החלה: הוא הכניס 25 מיליון דולר בארבעה ימים.

צפו: הרגעים של פול ווקר

באפריל 2009 גילם פול ווקר ב"מהיר ועצבני 4" את בריאן אוקונור, אחד התפקידים הראשיים. באפריל 2011 גילם פול ווקר שוב את בריאן אוקונור בסרט ההמשך "מהיר ועצבני 5". במאי 2013, המשיך ווקר ושיחק גם בסרט מהיר ועצבני 6.

בהודעה רשמית שנרשמה מוקדם יותר בדף הפייסבוק של ווקר נרשם כי השחקן היה אמור להשתתף באירוע צדקה לגיוס כספים לאנשים שנפגעו משיטפון פיליפינים לפני כחודש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן