מסתמן: אסי עזר יזומן לחקירה במשטרה

13751323113183_b
בעקבות שיחת הרדיו הבוטה בתוכנית הבוקר של רדיו תל אביב, במהלכה זלזל אסי עזר בפרשת הזמרים והקטינות שוקלים במשטרת ישראל להזמין את עזר לחקירה.

אסי עזר לא סופר אתכם: אתמול (ראשון) ניהלו אסי עזר ודפנה לוסטיג שיחה בנושא פרשת הזמר והקטינה. עזר החליט לפתוח את השיחה בהומור "אני חייתי את הפרשה מקרוב, אני הסתובבתי עם אנשים נכונים שבאמת משפיעים על הפרשה" אך נתקל בהתנגדות מצידה של לוסטיג שסירבה להתייחס לפרשה בקלילות. האם השיחה הזו תעלה לעזר בחקירה?

>>> מי הם הזמרים המפורסמים שיחקרו בפרשה? כל הפרטים רק לחברים שלנו בפייסבוק

גורמים במשטרת ישראל מספרים כי קיימת אפשרות כי עזר יוזמן לתחנת המשטרה להעיד כמקרוב לזמר על פרטים שאולי טרם נחשפו למשטרה. "אסי עזר הודה בתכנית שלו כי הוא יודע את רוב הפרטים ואולי הוא יודע פרטים שטרם נחשפו למשטרה" מסר גורם מעורב בפרטים. כרגע לא ברור אם באמת עזר יזומן או שהחוקרים יסתדרו גם בלי עזרתו בפרשה.

"אני נחרדת מהגישה שלך", טענה לוסטיג והוסיפה: "לו זה היה כל זמר אחר, לא היית אומר את ערימת השטויות… האנשים האלה הם פאקינג סרסורים". עזר מצידו, הגן על הזמר המפורסם וטען כי האשמים האמיתיים הם מקורביו של הזמר. "מהיכרותי עם הזמר, חד משמעית – סמים הוא לא עשה איתה… מדובר במקרה של זמר ששכב כנראה עם נערה מתחת לגיל 16 מבלי שידע בת כמה היא… זה שכל הסביבה שלו עושה דברים מטונפים על גבו כי הוא מפורסם ומחפשים לתפוס טרמפ ועושים כל מיני תרגילים זה משהו אחר, זה לא קשור אליו וזה לא נוגע אליו".

בנוסף טען עזר "סמים הוא לא עשה עם הצעירה". לאחר שלוסטיג טענה כי קרבתו אל הנושא גורמת לו להיות לא אובייקטיבי, המנחה אמר בתגובה כי הוא "מקווה שעכשיו האתר וואלה! שמצטט אותנו בדרך כלל בכותרות מעוותות כאלה, יכתוב 'דפנה לוסטיג: לדעתי הזמר הוא אנס', ואז הוא יתבע אותך".

אתמול (ראשון) התייחס עזר לשמועות על הזמרים וחשף לקהל הצופים בבית, את התגובה הרשמית בשם צוות התכנית ו"קשת"'

"רבים תהו מה יקרה כאן הערב", אמר עזר. "בימים האחרונים התפרסמו ידיעות, שמועות והדלפות. הודעה זו אינה אישוש או הכחשה של השמועות. אנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין על פיהן. אנו פועלים רק על פי החוק כי זו הדרך היחידה והנכונה".

האם עזר יגיע בקרוב לתחנת המשטרה? נאלץ לחכות ולראות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן