חן טל חושפת לראשונה את האמת הסודית מאחורי סרטון השלט המדובר

935536_654813947885009_347900201_n

היוש,
אני יודעת שקצת נעלמתי לכם לאחרונה והייתה לי הפסקה קצרה בכתיבת הבלוג, נכנסתי לתקופה קצת לחוצה המון דברים חדשים בפתח, המון מסיבות להתארח, פגישות, טלפונים, נסיעות, אבל הנה חזרתי:)

אני נתקלת כל יום בעשרות ומאות הודעות של אנשים שונים מכל טווחי הגילאים והסוגים ששואלים אותי המון שאלות שכנראה מסקרנות אותם ועד היום לא יצא לי לענות על הנושאים הללו, ומכיוון שהמון מהשאלות חוזרות על עצמן החלטתי לתת לעומרי חיון לערוך לי שאלון שהוא בעצם מקבץ של השאלות הכי נשאלות שלכם ואני כאן בשביל ולענות לכם עליהן.

– אז מה שלום חנטל בימים האלה?
שלומי יותר ממצויין! בחודשים האחרונים אני פעילה מתמיד, מתעלת ומפתחת סוף סוף את כל מה שעבדתי בשבילו בשנים האחרונות, ביום שלישי אני פותחת את הליין החדש שלי ב"בלאק טאי" בת"א ואני מתרגשת מאוד לקראתו! אני נהנת לעשות את מה שאני עושה, אני גאה בעצמי שהגעתי לאן שהגעתי בזכות עצמי ולא בזכות איזו תוכנית ריאלטי או בזכות "כישרון" מסויים מלבד להיות אני עצמי…. זה משהו שבימים שלנו לא ברור מאליו בכלל,לפחות לא במדינה שלנו. נכון שיש המון "שונאים" בחוץ, המון קנאה המון רוע המון השמצות והלצות אבל מתי כבר תבינו שאצלי זה לא משנה דבר.. שידברו לעצמם שידברו עד מחר..מדברים עלייך משמע אתה קיים!!

– ומה שלום ארון הבגדים של חנטל? מתארגנים לקראת החורף?
כן גם אצלי יש חורף כמו אצל כולכם, מי שעוקב אחריי באינסטוש בטח התוודה למסע הקניות שלי בשבועות האחרונים, מצחיק אותי שאנשים באמת חושבים שבגלל שאני מצטלמת כמעט בלי כלום אומר שאני הולכת ככה ברחוב ביום יום.. כאילו, באמת? קצת שכל אנשים..

– תגידי את מספיקה לנשום בין כל המסיבות האלה שאת עוברת בכל ארץ ישראל?
וואי, האמת שקל זה לא, הנסיעות ארוכות ובשעות מאוחרות, הימים הפוכים, האלכוהול בטח לא תורם, אבל בסופו של דבר זה כיף, אני נהנת מכל החום והאהבה שאני מקבלת מהקהל ברחבי הארץ, אני כל פעם נדהמת מחדש מכמות האנשים שבאים לראות אותי, להצטלם איתי או סתם להחליף איתי מילה, אני נהנת להכיר אנשים חדשים ושונים, בכל עיר ובכל מסיבה יש לי חוויות חדשות, צחוקים חדשים, וחברים חדשים.

– ראינו שהשבוע התעצבנת על טוקבקים – מה זהו? נמאס לך?
חחח, היה לי יום כזה שקמתי על רגל שמאל, ומהרגע שקמתי כל דבר שקרה קרה הפוך , הייתי עצבנית כמו שלא הייתי הרבה מאוד זמן, אז כדי לפרוק את העצבים, ובמקום לעשות זאת על אנשים שאני אוהבת, החלטתי לעשות זאת על אלו ש"אוהבים" אותי ולהראות להם שגם אני יכולה לפתוח את הפה הג'ורה שלי ולהיות חכמה מאחורי המסך, והכנסתי להם ביג טיים! חלקם מחקו את התגובות שהם כתבו אפילו! זה מצחיק אותי שאותם אנשים שמקללים ומנסים להיכנס בי הם אלו שמחר יבקשו להצטלם איתי במסיבה וירעדו לי בידיים..

– השמועות אומרות שבקרוב נראה אותך יותר על המסך, יריב נתי וזה – שנגיד מזל טוב או שאת נשארת רק כוכבת רשת?
כן אתם יכולים להגיד מזל טוב, בקרוב תראו אותי על המסך בכל מיני פרוייקטים חדשים ומעניינים, וכמובן שתמשיכו לראות אותי מככבת ברשת.

1382965_598049146899038_1247034385_n

– שמענו שמפורסמים מתחילים להיות איתך בקשר התחלת להתערבב?
אני לא יודעת מאיפה שמעתם או על איזה מפורסמים, אבל יש לי חברים מפורסמים כבר המון שנים, את ההתערבבויות שלי כבר עשיתי מזמן בתור יחצנית מתחילה שהיה חשוב לי שיגיעו למסיבות שלי, היום הם רוצים להתערבב איתי

– באותו הקשר, או שלא – הסירטונים שהופצו אז את רוצה לעשות לנו סדר פעם אחת ולתמיד מה שלך ומה לא?
אמממ.. לעשות סדר בסרטונים אני לא אעשה..אבל לראשונה אני אתן לכם סקופ בלעדי! הסרטון עם השלט- זו לא אני! נו בחייכם, טיפונת של שכל ופקיחת עיניים, כולם יודעים שיש לי קעקוע של כוכבים בתחת ובסרטון רואים שאין לה שום קעקועים.. אתם מאמינים במה שאתם רוצים להאמין שזה הכי קל, אז סבבה לכו על זה 🙂

– עכשיו ברציניות: מה המשפחה אומרת על כל הפרסום הזה?
למשפחה שלי לא קל לעכל ולהבין את הפרסום הזה, מבחינתם זה קצת מוזר לראות את חן שלהם יושבת בבית בפיג'מה של הלו קיטי מול הטלוויזיה צופה בסרטי דיסני (מכורה!) ופתאום לשמוע חבורה של 30 ילדים מחוץ לבית צועקים את השם שלי ומחכים עם הפלאפונים דרוכים. בסופו של דבר הם יודעים מי אני ומה אני, אז נכון אני קצת בעייתית, תמיד הייתי, אבל זה מה יש ועם זה צריך להתמודד, ולקבל, אני בחורה בוגרת אלו הם חיי וזכותי לעשות בהם כרצוני, מה שנותר להם זה לקבל את זה או לא, ולא שווה להם לוותר עליי תאמינו לי, אני ילדה טובה סך הכל:)

– מה המעשה שמעריץ עשה לך שהכי ריגש אותך?
קעקוע עם השם שלי !

– תני טיפ לחיים לנערות צעירות
אני זוכרת את עצמי בתור נערה מתבגרת, מתנהגת בדיוק כפי שאני מתנהגת היום, תמיד עושה מה שטוב לי, מה שבא לי. ילדים זה עם רשע ואכזר שהם רוצים, והם יכולים להשפיע על המון דברים בחיי ילד אחר, תישארו מי שאתן, אל תעשו לילדים אחרים מה שלא הייתם רוצים שיעשו לכן, אל תצחקו על מי שיושבת לידכן כי היא שמנה או על ההיא מאחוריכן כי אין לה ג'ינס דיזל. גם אני חוויתי חרם בתיכון ואפילו עברתי בית ספר בגלל זה ומאז אני למדתי להתייחס אחרת לאנשים ולקבל את כל סוגי האנשים, לא לשפוט אדם לפני שאני מכירה אותו, ולהפסיק עם השנאת חינם הזאת.

– ילדים – נחמדים או מעצבנים?

אליי כולם נחמדים משום מה חחח . מאוד מושפעים מאוד מצחיקים לפעמים מעצבנים אבל בסופו דבר כולנו היינו כאלה, וזה דור העתיד שלנו, והוא קצת שונה משלי אולי אבל אני אוהבת

– אז רגע לקראת סיום, את פנויה?
רשמית כן רגשית לא 🙂

>> הפוסט הראשון בבלוג של חן טל
>> הפוסט השני בבלוג של חן טל
>> הפוסט השלישי בבלוג של חן טל
>> הפוסט הרביעי בבלוג של חן טל
>> הפוסט החמישי בלוג של חן טל

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן