איפה הגבול? השף אייל שני חשף תמונה של איבר מינו ברשת

kol_ehad_rotze_tabah_05_VOD_c

שערוריית רשת: אייל שני, השף והשופט בתכנית "מאסטר שף" המשודרת ב"קשת" חשף בחשבון האינסטגרם שלו תיעוד של איבר מינו בצירוף טקסט "נכון שהוא יפה". הגולשים זעמו "חולה נפש, מסכנה הבת שלך" פורטל עומרי חיון בהלם קלאב.

הגבול הדק נפרץ הערב בחשבון האינסטגרם של השף ומנחה "מאסטר שף" אייל שני, כאשר החליט להעלות לעיני כל תמונה שלו בשירותים, תוך שהוא חושף ללא כל בושה את איבר מינו בצירוף הטקסט "סליחה על המסע שאני עושה לכם היום בין חדרי השירותים שבדרכי, ועוד בפריז, אבל יפה, לא?"

חלק מהגולשים התלהבו ואף כתבו "יש! ראיתי בולבול של מפורסם!", אולם רוב התגובות, כצפוי, היו נזעמות. "לא אכפת לי לראות את זה.. אני רק חושבת על הרגע שהבת שלו תראה את זה", כתבה ליאת דניאל. אולי הבת של שני טרם ראתה, אבל הגולשת ilor_kadosh בת ה-14 בלבד, דווקא כן. "אוי אתה פשוט דוחה איכסה. תתבגר. חבל שאני ילדה בת 14 צריכה להגיד את זה לך", כתבה לו בתגובה.

>> לחצו כאן ושתפו את הכתבה על אייל שני בדף הפייסבוק שלכם – החברים שלכם רוצים לדעת על מה כולם מדברים היום!

52755715b581f (2)

גם מתמודדת בעונה האחרונה של "מאסטר שף" ג'קי אזולאי כתבה "חבל שמאסטר שף נותנת במה לאיש חולה כמו אייל שני, שחקן פרונו". דקות אחרי שהגיבה היא בחרה להסיר את התגובה המדוברת.

אייל שני הוא מהשפים המפורסמים והידועים בישראל. לחשבון האינסטגרם שלו כ-15,000 עוקבים ו"מאסטר שף", בה הוא שופט, נחשבת לאחת מסדרות הריאליטי המובילות בישראל.

אומנם באירופה דברים כאלה קורים המון, אבל כאן בישראל מדובר בצעד חריג מאד ושבירת מוסכמות. בתחילה העלה שני תמונה של צל שערותיו על קיר השירותים. לאחר מכן, החליט להעלות גם את התמונה המדוברת.

a11

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן