זיוף הצבעות ב"האח הגדול" למען הדיירת דורין סגול נחשף

SAGOL3333_c

הזכיינית קשת, המשדרת את "האח הגדול", הודיעה לתקשורת "התקיים ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה עבור המתמודדת דורין סגול" מפיקי התכנית הבטיחו: ההצבעות המדוברות נפסלו ותתקיים ספירה מחודשת

>> הודעה דרמטית לגולשי פורטל עומרי חיון – לחצו כאן להמשך 

נסיון ליצור באאז לקראת הגמר או חשיפה של ממש? "קשת" הודיע לתקשורת כי נחשף ניסיון להשפעה על תוצאות ההצבעה באח הגדול: "זוהי הפעם הראשונה שנעשה ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה, ניסיון זה זוהה ונפסל בזמן אמת ע"י מערכת הבקרה" אמרו בזכיינית.

האם השמועות כי רוני מיילי מזייף הצבעות לדורין סגול נכונות? היום (ג') נחשף ניסיון הצבעה חריג בהצבעות לאח הגדול לטובת הדיירת דורין סגול.

במסגרת בדיקות של מערכת ההצבעה בקשת וביוניסל, (החברה הטכנולוגית האוספת את נתוני ההצבעות) שמתבצעות במהלך כל הצבעה מאז תחילת העונה, התגלה ניסיון הצבעה פסול, בהיקף גבוה, עבור הדיירת דורין סגול.

המדובר בניסיון להטות את תוצאות ההצבעה של תכנית ההדחה הכפולה שתתקיים הערב. ניסיון זה זוהה במהרה ע"י מערכת שפותחה לזיהוי ופסילה בזמן אמת של הצבעות מסוג זה.

ההצבעה נעשתה עבור דיירת אחת. מדובר בניסיון ראשון, מאז תחילת העונה, להטות את תוצאות ההצבעה.

חשוב לציין כי דורין סגול כמו יתר דיירי בית האח הגדול, נמצאת בניתוק מוחלט מהנעשה מחוץ לבית (ובכלל זה מהנעשה בהצבעות) ומאחר ואין לה כל קשר לניסיון להטות את ההצבעה, היא גם לא תעודכן בכך, וכמוה גם יתר דיירי הבית. משפחתה של דורין עודכנה.

מאחר שמערכת בקרת ההצבעה מתוכנתת לסנן ולפסול הצבעות שאינן תקינות בזמן אמת, ההדחה הערב תתקיים כמתוכנן תוך ספירה מחדש של הקולות, לאחר הפחתת אותם קולות פסולים.

איל לרנר, מנכ"ל חברת יוניסל: המערכת שמפקחת על ההצבעות עובדת בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם. בתוך כך, המערכת מנטרת ניסיונות הטיית הצבעות, מתריעה על כך ופוסלת את הניסיונות הללו. כך היה במקרה האמור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן