שי גבסו נגד ידיעות אחרונות "פאק יו, לא הצטרפתי לשום קהילה"

gggg

שי גבסו עצבני ואם מותר לנו להגיד – בעיקר על עצמו. גבסו התראיין לעיתון "ידיעות אחרונות" בידיעה שרוצים לראיין אותו על השמועות שהוא גיי אז מה כל כך מפתיע אותו שזאת הכותרת הראשית של הכתבה? מוקדם יותר פירסם גבסו פוסט זועם בפייסבוק "לא הצטרפתי לשום קהילה, אל תקראו את העיתון הזה"

כל כך הרבה שאלו אותי לאן נעלמתי . שנה ועוד שנה, הקופאית בסופר , הבחורה בכיכר, מביטים אלי ושואלים לאן נעלמת. " אני פה אני אומר" והם אומרים שוב, כאילו לא שמעו את תשובתי " אתה חסר".
כן הרגשתי את זה, את הגעגועים העזים לכתוב שיר ולהביא אותו לרבים. אבל האמת שההרגשה שלכם הייתה נכונה- עשיתי הכל כדי להיעלם. והיום הבנתי למה. מחיר הדמים שמבקשת התקשורת ממך הוא כל כך גס, שהבחירה להיעלם היא לא הקלה ביותר אבל לפחות האפשרית ביותר.

גבסו ממשיך ורושם: ידיעות אחרונות מבקשים ממני כתבה כבר שישה חודשים, ולא רציתי. לא כי אני עכבר שיש עליו שמועות, אלא כי זו פלטפורמה שמגהצת את הפנים שלי, פלטפורמה שלא יודעת סיפורים עדינים כמו של ספר, הם יודעים רק גסות, כותרות מפוצצות שאי אפשר לקרוא להן שקר, אך הן מחוסרות כל חן , כל סוד, כל קדושה.
לא באתי לדבר על חיי אלא דרך שיר. דרך מילים שמביעות את הנסתר והנגלה ללב אדם.

אפשר לבחור לא להתראיין , אבל עובדה היא כי מהרגע שבחרתי כבר לא שואלים אותי לאן נעלמתי, השירים שלי ברדיו, אני מוכר הרבה מאד הופעות, אבל מכרו לכם גם כמה מהסודות שלי. יש אומנים שמוכרים את הסודות שלהם כבר בשירים שלהם – שירים ערומים כאלה, הם לא צריכים כתבות קרביים ואותם אני גם לא שומע במערכת שלי.
זה כמו לראות סדרה גרועה שכתובה לא טוב, זה כמו להבחין במישהו שהבין לא נכון סוגיית גמרא עדינה, זה כמו לטעום אוכל מתובל יתר על המידה.

בא לי להקיא כשאני רואה שאני במרכז של סדרה שכתובה לא טוב, התמונות מאופרות מידיי, הטקסטים זולים מידי, אלוהים- האברח אלייך שוב מידי בני האדם, אני לא רוצה לברוח אלייך אני רוצה ללכת אלייך.

פאק יו רז שכניק פאק יו וואלה פאק יו כל גסי הרוח שממררים את חיי מאז שאני קטן. לא חזרתי בשאלה ולא הצטרפתי לאף קהילה. הציטוטים לא מדויקים ומשמיעים משהו אחר מהאמת . אתם מנסים לזהות אם זה שחור או לבן ואם זה לא אז ישר אתם מגדירים אותו צבעוני.

הנסתר הוא דבר יפה. זה צלם האנוש שבנו. תודה לכם על התגובות היפות כאן בעמוד הזה. אני זוכה להרגיש אתכם באמת. ואני מקווה שגם אתם אותי.

בבקשה אל תקראו את הכתבה הזאת, כתבה מטונפת , עם עיניים של נחש ולב של עכברוש.

שבת שלום לכולם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן