כל הפרטים על כניסת הדיירים החדשים ב"האח הגדול 5"

209_3

בעוד 10 ימים יכנסו דיירים חדשים לבית האח הגדול, במסגרת המשימה הסודית הגדולה ביותר בתולדות האח הגדול. בנווה אילן נבנה בית מזויף בו תצולם המשימה בעוד הדיירים האמיתיים לא חושדים בדבר. פרטים ראשונים!

כמדי עונה, גם השנה דיירים חדשים יכנסו לבית האח הגדול ויצטרפו לדיירי הבית הנוכחיים. בעוד קצת יותר משבוע, ביום ג' הבא (9/7), הדיירים חדשים יכנסו לבית במהלך השידור החי.

בעונה זו, שכשזכור החלה במשימת הזוגות הסודית בה לקחו חלק כל דיירי הבית, גם הדיירים החדשים יכנסו לבית באופן יוצא דופן במיוחד, במהלך שיפתיע את הדיירים הנוכחיים בבית. כניסת הדיירים החדשים תגיע בסיומה של המשימה סודית שהיא גם המשימה הגדולה והמורכבת ביותר בתולדות האח הגדול בישראל.

בית מזוייף נבנה בנווה אילן
הערב בשידור החי ב- 21:00, יגלו הצופים כי באולפנים בנווה אילן נבנה בית מזוייף, שנראה כמו בית האח הגדול לכל דבר – והוא כולל חדר שינה, חדר רחצה, סלון, חצר עם בריכה וחדר אח גדול.

בבית, שכאמור אינו אמיתי ונבנה לצורך המשימה בלבד, יצולמו בימים הקרובים מספר דיירים, חלקם ניצבים וחלקם הדיירים החדשים האמיתיים. המהלך המלא יחשף בפני הצופים כבר הערב, כאשר הדיירים הנוכחיים לא ידעו דבר עד כניסת הדיירים המפתיעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן