בר רפאלי גאה

הדוגמנית הבינלאומית, אולי הייצוא הכי מוצלח של ישראל לעולם והמנחה החדשה של X FACTOR ישראל, תנחה את המסיבה המרכזית במצעד הגאווה של תל אביב ביום שישי הבא, ה7.6.

BARRE

במצעד השנה צפויים להשתתף למעלה מ100 אלף איש שמתוכם לא פחות מ20 אלף תיירים, המגיעים מכל רחבי העולם לעיר הכי גאה במזרח התיכון.

כמדי שנה, את מצעד הגאווה יזניק ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי בהפנינג חגיגי בהנחיית אורנה בנאי וגל אוחובסקי מגן מאיר. עוד ישתתפו שר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני, שרת התרבות לימור לבנת, יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', יו"ר מרצ זהבה גלאון, ח"כ דב חנין ויו"ר מועצת העיר יעל דיין.

המצעד יעבור ברחובות בוגרשוב, בן יהודה וארלוזרוב ויסתיים בחוף גורדון. על הבמה המרכזית בחוף גורדון ייערכו הופעות של מיכל אמדורסקי, עומר אדם, מאיה סימן טוב וניקה, ויתקלטו דיג'ייז שונים.

"מצעד הגאווה הפך לאחד מסמליה של העיר תל אביב יפו, עשרות אלפי משתתפים ותיירים מרחבי הארץ והעולם לוקחים בו חלק מדי שנה. אני מאמין שתל-אביב-יפו, עיר של סובלנות, שאף הקימה את המרכז הגאה, תהיה למגדלור ומצפן לערים אחרות בארץ בנושא זה". דברי רון חולדאי, ראש עריית תל אביב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן