שי גבסו – הזוכה ב"הזמר במסכה" זורק פצצה חושפנית ומטלטלת על תעשיית הבידור

הזוכה הגדול של הזמר במסכה עצר לעשן סיגריה ולשוחח עם חבר שלו שפגש ברחוב תל אביב. גבסו שמר על מרחק מהצלם פול סגל והיה עסוק בענינים הפרטיים שלו – הוא לא נתן לשום דבר להסיט אותו ממה שחשוב לו

שי גבסו נצפה מטייל ברחובות תל אביב. הזמר שמר על מרחק מהצלם פול סגל והיה עסוק בענינים הפרטיים שלו. הוא לא נתן לשום דבר להסיט אותו ממה שחשוב לו והיה עסוק גם בסיגרה שהצית לעצמו על מנת להרגע מטירוף היום יום. רק לאחרונה הוא חשף: "בהתחלה לקחתי, מבחירה, צעד אחורה מהחשיפה. הקצב התקשורתי והקצב של הופעות היה, בשבילי, קצת סוער מידי ואפשר קצת פחות מדי שליטה. רציתי לדעת מי זה שי הבן אדם שהוא לא שי הזמר".

עוד אמר: "הרגשתי שאני צריך חופשה קטנה איתו. פנו אליי ואמרתי לא. ה'לא' זה בגלל שזה הלא נודע, אתה נזרק להפקה שאין לך את האנשים שלך ואתה חייב לסמוך עליהם מאלף ועד תו. אבל אז המפיק שלי ואני חשבנו, וואלה, לגמרי אפשר לתת פה שואו ולשחק את זה. זו הייתה התקופה של הקורונה, והקורונה גרמה לנו לכל כך הרבה דברים – ובין היתר אתה פשוט רוצה ליהנות ולעשות כיף".

עוד ציין: "בהתחלה לא הבנתי איך השם שלי בכלל לא עולה להם, עד כדי כך הקול שלי לא מוכר להם?", נזכר גבסו, "זה היה מוזר, אבל זרמתי עם זה. אמרתי, זאת תהיה הפתעה עוד יותר גדולה. הייתי כל כך בתוך התחרות שנהייתי כמו ילד, נהניתי מזה, מה שלא חשבתי שיקרה". כידוע, גבסו חזר לאחרונה לתודעה כשיצא ב"הזמר במסכה". בין ביצועיו הבולטים בתוכנית היו הקאברים לשירים "Fix You" של להקת קולדפליי, "Oops I Did It Again" של בריטני ספירס ו- "Blinding Lights" של דה וויקנד. שי גבסו לכל אורך העונה זכה למחמאות מחברי פאנל המומחים ונחשב לאחת הדמויות הבולטות והמסקרנות שם.  גבסו הוכיח את הכישרון הרב שקיים בו, ואמש כאמור הוא שחרר סינגל חדש בשם "לב אדום".

צלם – פול סגל

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן