אורן אסידו חושף: "נכנסתי להאח הגדול בשביל הפרנסה"

אורן אסידו שכיכב באח הגדול לאחרונה חושף בראיון כי נכנס לאח הגדול בשביל פרנסה – מה הצעד הבא שלו בתחום?

היו כאלו שהספידו אותו, והוא בתגובה אמר שהוא שמח שזה קרה, כי זה מסוג הדברים שנתנו לו דרייב עוד יותר גדול להצליח.  אורן אסידו הוא טבח שמשלב בין האוכל הביתי המרוקאי שגדל עליו לבין האוכל שהכיר במהלך עבודתו במסעדות יוקרה. אורן מעיד על עצמו כי הוא היפר-אקטיבי שלא יכול לעמוד במקום יותר מרגע אחד והמטבח הוא המקום היחיד שהוא מצליח להתמסר אליו ולהיות בו רציני וקשוב. בראיון לווינט הוא דיבר על הכניסהל בית האח הגדול.

"אני לא יכול להתכחש לזה שברגע שאתה בטלוויזיה אתה של כולם ונכנס לקטגוריית 'שף סלב'. יחד עם זאת התחלתי מהתחתית של התחתית, עבדתי בעבר מאות שעות בחודש בשביל משכורת של 6000 שקלים. היו משמרות שלמות שבהן רק הפרדתי עלים או קילפתי פיילות של בצלים ותפוחי אדמה. זה מסוג הדברים שאין טבח שלא עובר אותם, ועד היום אני הכי אוהב את הכנות הרוחב – לקצוץ, לנקות את הדגים, להכין ציר. כשהגעתי לריאליטי היה סביבי הייפ גדול, אבל זה לא בא על חשבון הדרך והקילומטראז' שעברתי. כשמנקים את המטבח, תראו אותי עם כפפות מסיר שומנים ועושה גם תעלות ביוב. אי אפשר לדלג על שלבים, אחרת זה לא מחזיק לאורך זמן".

עוד אמר: "מהרגע שסיימתי את משחקי השף במשך ארבע עונות רדפו אחרי, שיגעו אותי לבוא לבית האח. נכנסתי רק בכניסה השנייה למרות שרצו שאכנס ישר בהתחלה. זו ההוכחה שזה לא עלה על סדר היום, כי לא היה מצב. בשגרה אני לא רואה את עצמי בשום ריאליטי מהסוג הזה, כי אני במסעדה מהבוקר עד השעות הקטנות, אבל הייתי צריך להתפרנס, ואני לא מתנצל על זה. האח הגדול בסופו של דבר עזר לי להגיע לנקודה בה אני נמצא היום. אני הרבה יותר שלם בוגר, מפוקס ויודע מה רוצה. קשה לי להעיד על עצמי, אבל אני גרסה יותר משופרת ומזוככת של עצמי. כל זה נוגע בסוף גם באוכל, אני גם יותר בוגר קולינרית ממה שהייתי לפני שנה או שנתיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן