יאללה בלאגן: ניקול ראידמן מחזירה אש ותובעת אמא של ילד מהכיתה

מסרבת לנוח: פרשה חדשה ודרמטית מצליחה להסעיר את הרוחות בעולם הבידור כשבמרכזה עומדת כמובן – ניקול ראידמן, שבוחרת להגיב בצורה חריפה ואף מתכוננת לתבוע אימא מבין מספר אימהות בכיתה שבה לומד בנה אשר יצאה נגדה בהצהרות שזלגו לרמה של הוצאת דיבה ודברי בלע ולשון הרע וכל זה בעקבות חילוקי דעות על מינוי של מחנכת ערביה חדשה בכיתתם של בנה.

אם חשבתם שניקול ראידמן, אשת העסקים והזרמת הולכת להיעלם מהכותרות בקרוב, כנראה שטעיתם… בימים אלו עלתה ראידמן פעם נוספת לכותרות לאחר שמספר הורים מבית ספרו של בנה ריצ'י העולה לכיתה ב', מחו נגד החלטה למנות מחנכת ערביה רגע לפני ששנת הלימודים הרשמית נפתחת ב- 1.9.21 – לטענת ההורים שהתלוננו – מחנכת צריכה להעביר לילדים שרק מתחילים ללמוד, אחרי תקופת קורונה ארוכה במיוחד, סמלים, חגים ואירועים הקשורים למורשת ארץ ישראל והם לא מעוניינים במחנכת מהמגזר הערבי בדיוק מסיבות אלו, מצדם הם ביקשו למנות מחנכת אחרת. ההורים אף הגדילו לחתום על עצומה ולפנות לגורמים משפטיים כנגד מינוי המחנכת הנוכחית. ניקול ראתה את המתרחש וכמובן בחרה להגיב כדרכה בקודש: לטענתה מדובר בשיח חשוך וגזעני במיוחד שמן הראוי להכחידו. יתרה מזאת, ראידמן אף החליטה בתגובה לתבוע את אחת מהאימהות שבחרה לפתוח עליה, והיא קיבלה מכתב התראה מעורך הדין שלה.

כך כתבה ראידמן מול כול האימהות: "האמת שהתאפקתי אבל אני מרגישה שאני מתפוצצת. יומיים ללא שינה, וראש לא נרגע. המחשבה שהעולם בו אנו חיים מבוסס על ערכים של צביעות וגזענות חונקת אותי. יש לי המון מה להגיד, אבל אני לא מוכנה לפגוע בבן שלי שיצטרך לשלם מחיר כבד כי הרבה מההורים לא יאהבו לשמוע את האמת. את לא אמא, את מזעזעזת ומגעילה', 'מה את מתיפייפת ניקול', כתבה לי אמא בקבוצת ההורים, מילים שדקרו כמו סכין בלב, רק על זה שלא הסכמתי לקחת חלק בעליהום על המורה וניסיתי להגריע את טורדנו הכעסים והמחלוקות. מעולם לא חשבתי שאמצא את עצמי בסיטואציה כזו".

ראידמן המשיכה: "כמישהי שעברה אנטישמיות ברוסיה כיהודייה, וגזענות בישראל כעולה מרוסיה, אני מגדלת את ילדיי על ערכים של כבוד, קבלת האחר, אהבת חינם ודרך ארץ. מורה טוב לא נמדד על ניסיון שנות הוראה, דת גזע או דעות פוליטיות, אלא על היכולת לחדור לליבו של הילד ולהשאיר חותם של אור. נפשם הרכה של ילדנו צריכה חום ואהבה ללא קשר ללימודי סמלי המדינה וחגי ישראל שגם ככה נלמדים על פי תוכנית משרד החינוך, על ידי כלל המורים ללא קשר לדת שלהם. אני מאחלת לכל המורים והמורות שנת לימודים מוצלחת, שלא ניפגש בזומים ושילדנו יגדלו כדור אנושי ושיוויני, תעניקו להם ערכים, כי בגרות באנושיות לא קיימת".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן