בר רפאלי חושפת: "זה מה שאני עושה בזמן שאמא שלי – ציפי בכלא"

אם גם אתם תהיתם לעצמכם מה בר רפאלי עשתה וכיצד היא הגיבה בזמן שאימא שלה נמצאת בכלא ונדבקה בקורונה, תופתעו לגלות שדווקא בזמן זה, היא הייתה עסוקה בלהשיב על שאלות מאוד חשובות לעוקבים שלה באינסטגרם, עם תשובות שלא משתמעות לשתי פנים.

ציפי רפאלי, אימה של הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, מרצה ממש בימים אלו את עונשה בפועל בכלא "נווה תרצה", אבל בדיוק שחשבנו שהגרוע מכל קרה למשפחת רפאלי, עם כניסתה של אימא ציפי לתא המאסר, מסתבר שהצרות נחתו כפליים על המשפחה, ובשבוע שעבר נדבקה ציפי רפאלי בנגיף הקורונה, וכעת טוען הרופא האישי שלה כי נשקף לה חשש ממשי לחייה. בכתבה הקודמת בנושא זה, פרסמנו כי כבר למעלה ממאה ימים שלמים חלפו מאז שציפי רפאלי נכנסה לכלא לרצות עונש מאסר שנגזר עליה, אחרי שהיא ובתה הורשעו על פי הודאתן באי תשלום מס והעלמת הכנסות של יותר משלושים מיליון שקלים.  לאחרונה,  אחרי שריצתה כמעט חמישית מעונשה, ציפי זכתה לביקור בכלא מבתה בר אשר התנהל בחשאיות, אולם מאותו המפגש, ובדיוק כאשר כולנו כבר חשבנו שרפאלי בדרך לסיים את העונש ולסגור את סאגת העלמת המיסים, נחתה על משפחת רפאלי צרה חדשה.

אלא שבר רפאלי כנראה עסוקה בנושאים חשובים אחרים לגמרי בתקופה כה מורכבת זו למשפחה, בזמן שיש דיווחים בלתי פוסקים על הרעה והחמרה במצבה הרפואי של האם, העלתה בר רפאלי שאילתות שונות לעוקבים ברשת החברתית אינסטגרם. רפאלי העלתה מספר שאלות שונות אך בין השאלות שנשאלה והגיבה עליהן, בלטה במיוחד דווקא השאלה האם היא מעוניינת בילד רביעי במספר או שהיא מסתפקת בשלושה ילדים.

השאלה הגיעה בעקבות חודש בו כיכבה הטופ מודל רפאלי פעם אחר פעם בידיעות פיקטיביות על הריונה הרביעי, לאחר שהעלתה תמונות הריון מהארכיון ומהעבר וגרמה לעוקבים לחשוד שהנה, גם הפעם היא מצפה שוב לצאצא נוסף (מישהו אמר ניסיון להתחרות במיכל הקטנה?).אלא שבר רפאלי השיבה ביום שבת האחרון לכלל העוקבים שלה באינסטגרם וכתבה: "כן ולא, יש לי שלוש, את כולם הבאתי בשלוש וחצי שנים. הבית שלנו מלא כרגע, אבל… מי יודע"!

לפורטל עומרי חיון נותר רק לקוות ולחכות ולראות האם הביטוי "פעם שלישית גלידה" הוא רק ביטוי חסר משמעות, והאם מישהו יבטיח לנו שגם בפעם הרביעית נקבל גלידה? כך או כך, ימים יגידו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן