הזוכים האמיתיים: עם ישראל התאהב בבן ואורי שפלן מ"המירוץ למיליון"

הרשתות הופצצו בתגובות מאכזבות על ההדחה של בן ואורי: ״מקסימים! לימדו מה זה דרך ארץ״.

הרבה זמן עם ישראל לא תמך ואהב ככה מתמודדים בריאליטי ונראה שבן ואורי הרוויחו את זה ביושר. טוב הלב שלהם נגע להרבה מאד צופים שראו את הפרקים האחרונים של המירוץ ונראה כי בהחלט הם יכולים להיות גאים במה שהשיגו בעונה השנייה שלהם. האחים המשיכו לתמוך בחברים שלהם ולא דפקו חשבון לאף מתמודד אם הוא אוהב אותם או לא.

ברשת התגובות היו מאכזבות: "היה תענוג לראות כאלה בחורים איכותיים, מקסימים וטובי לב על המרקע. מודה שהזלתי דמעה, כי ממש הייתי בעדם וחושבת שהכי הגיע להם לנצח! ההורים שלהם צריכים להיות גאים. האנשים הכי טובים, ערכיים, מוסריים עם לב ונשמה הכי ענקית שפגשתי. כל הכבוד להורים שלהם שחינכו אותם כך. הם ארץ ישראל היפה".

גולש אחר כתב: "אוי כמה עצוב לי שבן ואורי לא בגמר היה מגיע להם יותר מכולם. הם נשמות טובות . חבל. אנשים מדהימים, אנושיים, טובי לב, מצחיקים, חכמים, ישרים, שיחקו את המשחק בצורה נקיה, מבלי ללכלך על מתחרים אחרים או לרמוס אותם. התאכזבתי שהם לא עלו לגמר, אבל אני בטוח שעם ערכים כמו שלהם הם עוד יגיעו רחוק. הם המנצחים הגדולים".

אחר סיכם: "רק בזכות הטוב לב שלכם והחיוביות שלכם לאורך כל הדרך היה מגיע לכם להיות בגמר. הראתם לכל מדינת ישראל שהזכייה זה לא הכל אלא מה שחשוב באמת זו החוויה עצמה, הדרך והחוזק הנפשי להתעלות ולהוכיח לעצמך כמה שהכל רק בראש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן