שירן סנדל על הפרידה מאסף גורן: "הוא לא היה מוכן לזוגיות"

שירן סנדל מדברת על הפרידה מאסף גורן

חודש אחרי הפרידה של שירן סנדל ואסף גורן החליטה המגישה לפתוח את הפה ולדבר על מה שקרהץ כזכור, השניים השיקו זוגיות פוטוגנית ואמיצה אך החליטו להיפרד. הפרידה הייתה בטעם טוב כאשר אסף טס ללוס אנגלס בלעדיה. נזכיר למי ששכח שאסף גורן ושירן סנדל השיקו את הזוגיות במסיבת בריכה אצל אירית רחמים כאשר כבר אז קיבלנו הוכחות לזוגיות הטרייה בין זוכה האח הגדול VIP אסף גורן וכוכבת הילדים והשחקנית שירן סנדל.

סנדל החליטה לדבר על המצב החדשה: "הוא לא היה מוכן לזוגיות, הוא מקסים, אין לב כזה. אני מתה עליו, אבל לעשות מזה סימפוזיון וקרקס שלם וסרטונים וכאלה זה קצת מבאס. יש לחשוף ויש לחשוף. ביקשתי מראש שלא יעשה מזה קרקס אבל הוא עשה כמה סרטונים לפני כן וביקשתי, אמרתי לו שזה לא נעים לי ושאני לא חושבת שצריך שידברו על זה בצורה כזאת ציבורית".

סנדל סיכמה: "בסוף נפרדנו בטוב, נפרדנו הכי בטוב שבעולם, אז לעשות מזה סרטונים 'קשה לי וקשה לי וקשה לי', זה קצת פתאום מרגיש קצת…אצלנו הסיטואציה לא הייתה כזאת, ולעשות ממנה אחת שהיא מתקרבת לזה, זה קצת צבוע בעייני".  כזכור, גורן טס לחו"ל והשניים אף עברו פרידה קצרה, אך שבוע בנפרד הספיקו להם והם החליטו לחזור לזרועות אחד של השנייה, הפעם מבלי להסתתר ולהכחיש זוגיות. הזוג הטרי החליטו לעשות צעד נוסף וחשוב בקידום הקשר, אבל נראה שההזמנה שקיבל גורן לשוב לla  הייתה טובה מדי עבורו והוא החליט לסיים את הקשר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן