מירי רגב ואייל גולן חוגגים


פסטיבל המוזיקה הים־תיכונית נערך אמש בנתניה וגם אייל גולן כיכב

אמש התקיים פסטיבל כתר המזרח בפארק אגם החורף (השלולית) בנתניה, זאת אחרי שהתקיים בטבריה, על חוף הכנרת ובפארק אשכול בשנים קודמות. האירוע כלל שורה של כוכבי זמר ים־תיכוני, ובהם אייל גולן, עדן בן־זקן, נסרין קדרי, עדן חסון, כנסיית השכל, רותם כהן, מאור אדרי, שמעון בוסקילה, סאבלימינל, מושיק עפיה ויסמין לוי.

האמנים ביצעו מחוות לזמר הים־תיכוני וקיימו שיתופי פעולה מוזיקליים ביניהם. המופע, שחל בשעה 21:00, היה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. שרת התרבות מירי רגב מסרה: "אני שמחה ונרגשת לקיים גם השנה, כבכל שנה בארבע השנים האחרונות, את אירוע כתר המזרח, פסטיבל שמציב בקדמת הבמה הציבורית את מגוון הקולות והצלילים המשובחים של המוזיקה והזמר הישראלי הים־תיכוני".

עוד הוסיפה: "אלה צלילים וקולות, שזכו לכתף קרה ולהדרה שיטתית מצידו של הממסד התרבותי הישראלי, וזאת על אף האהדה הרבה כלפיהם בקרב הקהל הרחב. קולו של הזמר הים תיכוני לא נשמע למרות יופיו ותרבותו העשירה. היו מי שחשבו שאינו ראוי ואת זה החלטתי לשנות ולעשות תיקון היסטורי. המהפכה עדיין לא הושלמה ויש לנו עוד דרך. מי שחשוב שהזמר המזרחי כבר מקבל ייצוג שווה בגל"צ טועה. הציבור הרחב הוכיח שבעידן של היום הוא קובע מי האומנים האהובים עליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן